וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה ממש מצחיק: גוגל השיקה פיצ'ר המתאים פרצופים ליצירות אומנות

5.9.2018 / 10:03

אם אי פעם תהיתם לאיזו יצירת אומנות אתם דומים, כעת תוכלו לדעת באמצעות אפליקציה חדשה של גוגל. גוגל חשפה פיצ'ר חדש עמו תוכלו למצוא את הכפיל שלכם מבין יותר מעשרות אלפי יצירות אמנות מאוספי תרבות שונים מרחבי העולם. המשתמשים כבר החלו להתלוצץ על ההתאמות

גוגל Art Selfie. יח"צ,
הפיצ?ר החדש של גוגל המתאים פרצופים ליצירות אומנות/יח"צ

אם אי פעם תהיתם לאיזו יצירת אומנות אתם דומים, כעת תוכלו לדעת באמצעות אפליקציה חדשה של גוגל. גוגל חשפה פיצ'ר חדש עמו תוכלו למצוא את הכפיל שלכם מבין יותר מעשרות אלפי יצירות אמנות מאוספי תרבות שונים מרחבי העולם. הפיצ'ר הושק בינואר האחרון בארצות הברית וכעת מתוך שאיפה להנגיש את עולם האמנות לציבור הרחב, משיקה אותו בישראל ובשאר העולם. הפיצ'ר יהיה זמין מתוך אפליקציית "Arts & Culture" של גוגל שזמינה כבר עכשיו להורדה מחנות האפליקציות באנדרואיד ומכשירי אפל.

פיצ'ר ה-Art Selfie מופעל על ידי טכנולוגיית ראייה ממוחשבת המבוססת על בינה מלאכותית. בעת צילום סלפי עם האפליקציה, פרצופו של המשתמש נבדק מול פרצופים שונים מתוך עשרות אלפי יצירות אמנות שנמצאות באוסף הממוחשב שמוזיאונים העלו לשרתי גוגל. אחרי שהאפליקציה מסיימת לנתח את התמונה, נחשפות התוצאות יחד עם אחוזי ההתאמה בין תווי הפנים של המשתמש לאלו המוצגים ביצירה. עוד המשתמש יוכל לראות מידע על היצירה שלה הוא הותאם ועל האמן מאחוריה.

עוד בנושא:

חוזרים ללימודים: האפליקציות שיוכלו לעקוב אחרי הילדים
העדכון החדש והמעצבן של יוטיוב: בקרוב לא תוכלו לדלג על פרסומות
גולשים לאתרי פורנו בגלישה בסתר? גוגל עדיין יכולה לעקוב אחריכם
רוצים לרכוש את הסמארטפון של גוגל לפני כולם? 2,000 דולרים בשוק השחור והוא שלכם

הפיצ'ר הפך לוויראלי ולא מעט אנשים שיתפו את התוצאה ברשת. בעוד שאנשים הציגו כמה התאמות מדויקות, היו כאלו שהותאמו למשהו אחר לחלוטין כשאחד טען שהותאם בכלל לאיבר מין גברי מפוסל ולא לפרצוף. אולם ככל הנראה מדובר בעריכה פשוטה, כשבגוגל מבהירים שהפרצופים מותאמים רק ליצירות אומנות. מאז השקתה, האפליקציה הורדה יותר ממיליון פעמים ומצאה לא פחות מ-78 מיליון התאמות, כל זאת הודות לשיתוף הפעולה עם למעלה מ-650 מוסדות תרבות שונים מרחבי העולם. כאמור, ניתן למצוא את האפליקציה בחנויות האפליקציות של גוגל ואפל. דרך נוספת להגיע לפיצ'ר החדש היא באמצעות התקנת אפליקציית Google Lens, בה תוכלו למצוא את כפתור ה-Art Selfie.

עקבו אחרינו גם באינסטגרם - walla_tech

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully