וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך המלא: המפרט שאתם צריכים כדי לשחק פורטנייט על המחשב

10.1.2020 / 7:48

רוצים להתחיל לשחק פורטנייט אבל אין ברשותכם קונסולה כמו אקסבוקס או פלייסטיישן? תוכלו לעשות זאת גם על המחשב שלכם ולפי הדרישות של פורטנייט, גם לא תצטרכו מחשב כל כך מתקדם להגדרות המשחק הבסיסיות. יש לנו רק אזהרה אחת: מדובר במשחק ממכר מאוד

המשחק "פורטנייט" כבר לא ישמע זר להרבה מאוד אנשים, שכן מדובר באחד המשחקים הפופולריים ביותר בעולם כרגע. הוא הוכרז בסך הכל לפני כשנה, וכבר הספיק לגייס לשורותיו 40 מיליון שחקנים פעילים, כשרובם בני נוער צעירים. מדובר במשחק המדמה קטטה המונית, בה 100 שחקנים צונחים מתוך מטוס אל אי קטן ואז נלחמים אחד בשני עד שרק אחד נותר בחיים. ברחבי האי מוסתרים שלל פריטים כמו לבוש הגנתי ונשקים כמו רובים ומקלעי רימון. על השחקנים לחמש את עצמם תוך כדי חקירת השטח ושאר המבנים. כמו כן, ניתן לאסוף משאבים המאפשרים לשחקן לבנות מבנים בהם הוא יכול להסתתר ולהגן על עצמו מפני שאר השחקנים במפה. ככל שהקרב מתקדם, שטח המשחק במפה מצטמצם באופן ניכר, כך שהמשתתפים נאלצים להתקרב יותר ויותר אחד לשני. האדם האחרון שנשאר חי על המפה מנצח.

המשחק שוחרר לראשונה ביולי אשתקד, אולם הוא התחיל כמשחק שונה מאוד מזה המוכר לנו כיום. בתחילתו, פורטנייט היה משחק הישרדות נגד זומבים בו ארבעה שחקנים משחקים יחדיו בגרסה אפוקליפטית של כדור הארץ. השחקנים היו צריכים לבנות מקלטים ולהגן על עצמם מפני זומבים זועמים. עם זאת, מאוחר יותר באותה שנה, מפתחת המשחק שמה לב להצלחת המתחרה PUBG, אשר המציאה את ז'אנר הבאטל רויאל בו 100 שחקנים נלחמים עד למות האחרון. המשחק זכה להצלחה ומכר כ-30 מיליון עותקים ברחבי העולם, וכתוצאה מכך, המפתחת EPIC שחררה גרסה מחודשת למשחק שלה בשם "פורטנייט: באטל רויאל".

עוד בנושא:

מכורים לפורטנייט? המשחק זמין כעת בכל מכשירי האנדרואיד
כמה אתם הרווחתם ב-200 ימים? המשחק פורטנייט הכניס 300 מיליון דולרים
לא ייאמן: המשחק פורטנייט גרם ל-4,500 גירושין בבריטניה
ההתמכרות לפורטנייט: ילד בן 17 כמעט שם קץ לחייו

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully