וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לנו בשורות רעות: מחירי הסמארטפונים צפויים לעלות בשנה הבאה

9.12.2018 / 13:40

מדי שנה היצרניות מעלות את המחירים ובראשן סמסונג ואפל, עם ה-Note 9 שעולה 1,000 דולרים וה-Xs Max שמגיע בישראל למחיר של כמעט 7,000 שקלים. אם חשבתם שזה יקר, אז תחשבו שוב: מחירי הסמארטפונים צפויים לעלות במאות דולרים והכל בגלל הדור החמישי

אישה צועקת על סמארטפון תקול. ShutterStock
כאילו שהם גם ככה לא התייקרו בשנתיים האחרונות./ShutterStock

מחירי הסמארטפונים מתייקרים והם הולכים להתייקר עוד יותר: בשנתיים האחרונות סמסונג ואפל העלו את המחירים, כשהאייפון Xs Max בגרסה הבכירה ביותר, זמין במחיר של לא פחות מ-7,000 שקלים בישראל ויותר מ-1,400 דולרים בארצות הברית. נראה שהמגמה הזאת לא הולכת לעצור אלא רק להתעצם ומנכ"ל חברת OnePlus, פיט לאו, אמר שמחירי הסמארטפונים עשויים לעלות עוד יותר ובסכום של כ-200 עד 300 דולרים, כבר בשנה הבאה. המנכ"ל אמר את הדברים הללו במסגרת ראיון לאתר הטכנולוגיה TheVerge, שם סיפר כי החברה עובדת על דגמי הדור החמישי ובמקביל גם על דגמי הדור הרביעי.

הדור החמישי נושא עמו בשורה במהירות האינטרנט, שגם ככה כיום ובקושי מנוצלת על ידי הדור הרביעי. עם זאת, הוא מצפה שמחירי הסמארטפונים שיתמכו בדור החמישי, יעלו בין 200 ל-300 דולרים יותר. "קשה לדעת כי צריך לקחת בחשבון לא מעט דברים, אבל המחירים יעלו ב-200 עד 300 דולרים", אמר לאתר. אנחנו צפויים לראות סמארטפונים בדור החמישי כבר בתחילת השנה הבאה. יצרנית השבבים, חברת קואלקום, חשפה בשבוע שעבר את ערכת השבבים סנאפדרגון 855, ערכת השבבים הראשונה בעולם שתומכת בדור החמישי. מלבד התמיכה בקישורית החדשה, ערכת השבבים תביא ביצועים גרפיים גבוהים יותר בכ-20 אחוזים, לצד שיפורים משמעותיים במצלמה, בביצועים של המכשיר ועוד. שיפור אחד היה חסר בערכת השבבים והוא החיסכון בסוללה שככל הנראה, נותר ללא כל שינוי.

עוד בנושא:
מבלי לקרוע את הכיס: שלושה סמארטפונים עד 999 שקלים
כמה יעלו הסמארטפונים הפופולריים בארץ אחרי ביטול מס הקנייה? בדקנו
עם גב שקוף ובמהדורה מוגבלת: יבואנית שיאומי משיקה בישראל את מכשיר הדגל Mi 8 PRO
כמו מקצוענים: כך תערכו וידאו ותמונות סטילס מהסמארטפון

עוד סיפר מנכ"ל OnePlus כי השילוב של הדור החמישי דורש שינויים רבים באנטנות של הסמארטפונים וכתוצאה מכך, גם העיצוב עשוי להשתנות. במקביל לסמארטפונים בדור החמישי, עובדת חברת OnePlus על מהדורת מהדורת McLaren שתגיע עם הטענה מהירה במיוחד המבטיחה סוללה ליום שלם ב-30 דקות הטענה ו-10 גיגה זיכרון RAM, לצד גימורים ועיטורים יחודים של McLaren. על פי הערכות, המכשיר יושק ב-11 לדצמבר ואחריו, הסמארטפון הבא שתציג צפוי לתמוך בדור החמישי. מהצד השני, נשיא קואלקום, כריסטיאנו אמון, אמר בראיונות לעיתונאים כי מחירי הסמארטפונים עשויים להתייקר ביותר מ-200 עד 300 דולרים, אך בשלב זה מדובר רק בהערכה גסה.

  • עוד באותו נושא:
  • סמארטפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully