וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחנו יודעים מה אתם עושים בטלגרם: מעתה ניתן למחוק שיחות שלמות

26.3.2019 / 9:49

טלגרם היא אחת מאפליקציות שליחת המסרים הגדולות בעולם ובין הראשונות לאפשר למשתמשים למחוק הודעות עבור הנמען והמוען. במשך שנים התגאתה טלגרם באפשרויות שלה בתחום הפרטיות ובהצפנה שלה. כעת, בעדכון החדש, היא תאפשר למשתמשים למחוק שיחות שלמות עבור שני הצדדים

טלגרם. ShutterStock
טלגרם/ShutterStock

טלגרם מאפשרת למשתמשים לשלוט בצורה טובה יותר על הדרך שבה הם שולחים הודעות וכעת מוסיפה אפשרות למחוק שיחות שלמות, בלחיצת כפתור ועבור שני הצדדים. אפליקציית העברת ההודעות טלגרם מתגאה לא מעט בהצפנה שלה ובשמירה על פרטיות המשתמשים, ובתכונה החדשה, ששחררה לפני כמה ימים בעדכון חדש, היא מאפשרת לראשונה למחוק שיחות שלמות. התכונה תפעל בשיחות אישיות ובקבוצות, וכאמור, תשפיע על כל הצדדים בשיחה. כלומר, במידה ומשתמש יחליט למחוק שיחה שלמה, הוא יוכל למחוק את השיחה גם במכשירו של הנמען.

יתרה מכך, לעומת ווטסאפ המאפשרת למחוק הודעות שנשלחו בשעה האחרונה, אפשרות המחיקה החדשה בטלגרם אינה מוגבלת בזמן. משמע, תוכלו למחוק שיחות שנשלחו לנמען גם לפני כמה שנים. "אנחנו נותנים למאות מיליוני משתמשים שליטה מלאה על כל שיחה פרטית שהם אי פעם ניהלו", אמרו בטלגרם. "כעת באפשרותכם לבחור למחוק כל הודעה ששלחתם או שקיבלתם משני הצדדים בכל שיחה פרטית. המסרים ייעלמו גם למוען וגם לנמען - בלי להשאיר עקבות", הוסיפו. בתגובה לתכונה החדשה, משתמשים ברחבי העולם מחאו בטענה שמדובר בצעד דרמטי מדי, וכזה שיאפשר לאחרים למחוק הודעות מבלי לקבל את הסכמת הנמען תחילה.

עוד בנושא:

פרשת "טלגראס": המשטרה הסירה את האתר והשתלטה על אחד מהבוטים בטלגרם
"הסוחרים יושבים ומתים מפחד": הדף פרשת טלגראס מראה את סימניו הראשונים
"גן עדן לסחר בסמים": כל מה שאתם צריכים לדעת על טלגרם וטלגראס
דרכונים, מטעני חבלה, כלי נשק וחיסולים: הקלות שבה מוכרים אמצעי לחימה בטלגרם

מחיקת שיחות שלמות טלגרם. עמית לגו, צילום מסך
מעתה ניתן למחוק שיחות שלמות בטלגרם עבור שני הצדדים./צילום מסך, עמית לגו

עם זאת, מייסד טלגרם, פאבל דורוב, אמר כי לדעתו זה מאפיין הכרחי באפליקציה על מנת להילחם בסיכון שהודעה הוצאה מהקשרה לאחר שנשלחה. "הודעה ישנה שכבר הספקת לשכוח ממנה יכולה לצוף מחדש בהקשר אחר נגדך עשורים לאחר שבכלל שלחת אותה", כתב בערוץ הטלגרם הרשמי שלו. "טקסט חפוז ששלחת לחברה שלך מהתיכון יכול לרדוף אותך בשנת 2030, בדיוק כשאתה מחליט להתמודד לראשות העיר. אנחנו חייבים להודות: למרות כל ההתקדמות שלנו בהצפנה ופרטיות, יש לנו מעט מאוד שליטה בפועל על הנתונים שלנו. אנחנו לא יכולים לחזור בזמן ולמחוק דברים לאנשים אחרים ", הוסיף.

עוד בטלגרם הוסיפו תכונות נוספות בעדכון החדש. כך למשל, תוכלו להגביל בדיוק מי יוכל לראות את תמונת הפרופיל שלכם. כמו כן, תוכלו להגדיר מי יוכל להעביר את ההודעות שלכם הלאה, כך שלעולם לא תקושרו להודעה ששלחתם והעבירו לנמען אחר. במקום, שדה המקור בהודעה שהועברה ישאר ריק ולא יכלול את שם איש הקשר שלכם. טלגרם הייתה בין האפליקציות הראשונות לאפשר למשתמשים למחוק הודעות עבור שני הצדדים וכעת היא הראשונה לאפשר מחיקה של שיחות שלמות. כל התכונות זמינות כבר עכשיו בעדכון החדש, הן במכשירי אפל והן במכשירי אנדרואיד.

  • עוד באותו נושא:
  • טלגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully