וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף להודעות הקוליות: כך תהפכו כל הקלטה בווטסאפ להודעה כתובה

31.3.2019 / 8:16

הודעות קוליות שנואות על לא מעט משתמשים ובצדק: הן תמיד מגיעות בזמנים שאי אפשר להאזין להן או שפשוט הצד השני לא ממש רוצה לשמוע את מי ששולח לו את ההודעה, אחרת היה מתקשר. במיוחד בשביל זה, המוח הישראלי פיתח אפליקציה שתתרגם את ההודעות הקוליות לטקסט

ווטסאפ לוגו. AP, AP
כך תוכלו להפוך כל הודעה קולית לטקסט. ווטסאפ/AP, AP

לכל אחד יש את האיש קשר ששולח הודעות קוליות בלי הפסקה ואנחנו חייבים להודות באמת: זה בלתי נסבל. אין מה לעשות, ווטסאפ הינה אפליקציית המסרים הגדולה בעולם עם מעל למיליארד וחצי משתמשים פעילים. בחודשים האחרונים, כמעט בכל שבוע למען האמת, האפליקציה עולה לכותרות, וזאת בגלל העדכונים השוטפים שהיא מקבלת. עבור לא מעט אנשים, ההקלטות הקוליות בווטסאפ היה עדכון מבורך כשהוצג לפני כ-6 שנים, אולם הוא גם החל טרנד שלא כולנו מחבבים - שליחת הודעות קוליות במקום הודעות טקסט. בין תוך כדי ריצה או סתם מתוך עצלנות, אנשים התמכרו לשליחת הודעות קוליות. אפשר להסכים על דבר אחד: הודעות קוליות כמעט תמיד מגונות בכל קבוצה, ואנשים לרוב לא היו מקשיבים להן ובמקרה קיצון אפילו כועסים על מי ששולחן אותן. עם זאת, יש לכך פתרון פשוט למדי והוא עובד הרבה יותר טוב משתחשבו.

עוד בנושא:

משנה חיים: האפליקציה שכל משתמש ווטסאפ חייב להוריד
אנחנו כבר מחכים: העדכון הבא של ווטסאפ צפוי להיות משמעותי במיוחד
עוברים לסמארטפון חדש? כך תעבירו איתכם כל שיחות הווטסאפ

בדומה לכלי ההכתבה של גוגל ואפל, המאפשרים לנו לכתוב פסקאות שלמות רק באמצעות דיבור למכשיר הנייד שלנו, אפליקציית Scriby שפותחה על ידי ישראלים מנתחת את ההקלטות הקוליות שלנו ומציגה אותן כטקסט. וכיאה לאפליקציה ישראלית, היא תומכת בצורה מלאה בשפה העברית, ואני חייב לציין שהיא עושה זאת, באופן מפתיע, בצורה ממש טובה. Scriby מקבלת את ההקלטה הקולית שנשלחה מווטסאפ, או בעצם מכל אפליקציית העברת הודעות התומכת בשיתוף ההקלטות לאפליקציה אחרת, מזהה את מה שנאמר, בין אם בעברית, אנגלית או ספרדית ובתוך כמה שניות מתמללת את ההקלטה ומעלה את הטקסט על גבי מסך חדש.

התכתבות ווטסאפ באמצעות סמארטפון. ShutterStock
זה הרבה יותר פשוט משתחשבו. ווטסאפ/ShutterStock

זה באמת נעשה בלחיצת כפתור

תחילה, הורידו את אפליקציית Scriby מחנות האפליקציות. לצערנו, נכון לרגע כתיבת הכתבה, האפליקציה אינה זמינה במכשירי אייפון אלא במכשירי אנדרואיד בלבד. לאחר ההורדה, אפילו לא תהיו חייבים להיכנס לאפליקציה בפעם הראשונה או להגדיר משהו. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לווטסאפ, או כאמור, לכל אפליקציה בה ניתן לשלוח הודעות קוליות, ומצאו את ההודעה שתרצו לתמלל. לחצו עליה ארוכות עד שתסומן ולאחר מכן לחצו על כפתור השיתוף שבחלקו העליון של המסך. במסך האפליקציות שנפתח לכם בחרו ב-Scriby וחכו בזמן שהאפליקציה מפענחת בדיוק מה נאמר בהקלטה. תלוי באורך ההקלטה, תוך מספר שניות בלבד התמלול שיצרה אפליקציית Scriby יעלה על גבי המסך.

חשוב להבהיר: העברת ההודעה לאפליקצייה צד שלישית עשויה לחשוף את תוכן ההודעה בפני המפתחים או גורמים עויינים. אם נשלח אליכם מידע רגיש מוטב שלא תעבירו אותו לאפליקציות אחרות ושמרו אותו על הסמארטפון שלכם בתוך הווטסאפ.

רק בשנה האחרונה קיבלנו את האפשרות לשלוח סטיקרים, אחד העדכונים הפופולריים והמבוקשים ביותר בתולדותיה של החברה. בישראל ישנם כבר מאות אם לא אלפי סטיקרים שהוכנו ונשלחים מדי יום בשיחות בין אנשים. בעדכון אחר, ווטסאפ נלחמה בתופעת חדשות הכזב (פייק ניוז), שמתפשטת ברחבי העולם ובמיוחד בהודו, תופעה שגרמה להרג של עשרות בני אדם.

עוד באותו נושא

מחקתם הודעה בווטסאפ? מסתבר שאפשר לשחזר את ההודעות ובקלות

לכתבה המלאה
אפליקציית Scriby הודעות ווטסאפ. צילום מסך
אפליקציית Scriby בפעולה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully