וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיאומי ו-Oppo מציגות: סמארטפון עם מצלמה מתחת למסך

3.6.2019 / 11:57

בשעה שסמסונג וואווי נתקלות בקשיי יצור של הסמארטפונים המתקפלים, נראה ששיאומי ו-Oppo הלכו לכיוון אחר לגמרי: סמארטפון עם מצלמה מתחת למסך. במהלך הלילה (שני) שחררו שתי החברות הסיניות, סרטונים של סמארטפונים עם מצלמה מתחת למסך וכך זה נראה

יח"צ

חברת Oppo הסינית הציגה הלילה (שני) סרטון ראשון של סמארטפון עם מצלמה מתחת למסך, ללא מגרעת או פתרונות יצירתיים אחרים. הסרטון פורסם בחשבון הטוויטר הרשמי של Oppo והועלה ללא הרבה פרטים. "לאלו שמחפשים את השלמות, סמארטפון ללא 'חווית' המגרעת". אתם הולכים להיות הראשונים שמסתכלים על סמארטפון עם טכנולוגיית צילום מתחת למסך", כתבו. הסרטון פורסם לראשונה על ידי סגן נשיא ב-Oppo, בן שן שכתב: "נכון לרגע זה, יש אתגר גדול ביצור המסכים מתחת למסך, מאחר שהם לא מגיעים לאותה האיכות של המצלמות הרגילות, כך שהאיכות נפגעת. אך הטכנולוגיות החדשות עוזרות לנו להתגבר על המכשולים האלו".

זמן קצר אחרי הפרסום של Oppo, פרסם נשיא שיאומי, לין בין, סרטון דומה שבו נראה סמארטפון הדגל, ה-Mi 9 עם מצלמה מתחת למסך. "רוצים לקבל הצצה לעתיד? הנה: אנחנו מציגים את טכנולוגיית המצלמות מתחת למסך", כתבו בדף הרשמי של שיאומי. הסרטון עשוי לרמוז על דגם חדש שעתיד לצאת, או אב טיפוס שמציג מצלמה קדמית מתחת למסך. לא ברור כיצד הטכנולוגיה של Oppo ושיאומי עובדת, והאם מדובר בטכנולוגייה זהה. עם זאת, שיאומי הגישה לאחרונה בקשה לרישום פטנט, על מסך שכולל שתי מחיצות המאפשרות לאור להגיע אל תוך חיישן המצלמה.

עוד בנושא:

מאפס למאה תוך 17 דקות: המטען המטורף של שיאומי נחשף
עוד חוזר הניגון: סמסונג מסתבכת עם הסמארטפון המתקפל
עד 4,200 שקלים: פרטים ראשונים על הסמארטפון המתקפל של שיאומי

עוד באותו נושא

בדקנו את שיאומי Mi 9: ממשיך להיות הסמארטפון המשתלם ביותר

לכתבה המלאה
שיאומי עם מצלמה מתחת למסך. יח"צ,
סוף סוף סמארטפון עם מסך "נטול שוליים" אמיתי./יח"צ

בשלב זה לא ברור עד כמה אבות הטיפוס מתקדמים, מה איכות המצלמה הקדמית ואם בכלל האיכות לא נופלת מחיישן צילום מסורתי. אין ספק: המירוץ אחרי החדשנות האמיתית בשיאו וראינו את זה עם הסמארטפונים המתקפלים של סמסונג ווואווי, אך נראה שעם המירוץ, גם ישנה פגיעה באיכות הסמארטפונים. אנחנו רק מקווים שנראה את הסמארטפון עם המצלמה בתוך המסך, כשהוא באמת מוכן ובשל. בשלב זה לא ברור מתי נראה אותם בחנויות או ביצור המוני, אך נראה שהטכנולוגיה קרבה מתמיד.

  • עוד באותו נושא:
  • שיאומי
  • oppo

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully