וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד 11 שקלים נוספים בחודש: נטפליקס מעלה את המחירים בישראל

20.6.2019 / 7:00

המהלך בארצות הברית ובריטניה היה רק ההתחלה, והבוקר הודיעה ענקית הסטרימינג כי תייקר את מחירי השירות ב-20 מדינות, לרבות ישראל. ההתייקרות נעה בין שלושה שקלים ועד לאחד עשר שקלים. המהלך מגיע בעקבות חוסר הרווחיות בשוק, מה שמייצג לנטפליקס הפסדים

בית הנייר עונה 3. נטפליקס,
היוצרת של בית הנייר מעלה מחירים גם בישראל./נטפליקס

זה רשמי - לאחר שהעלתה את מחירי השירות בבריטניה, נטפליקס הכריזה הבוקר (חמישי) כי תעלה מחירים גם בישראל. השינוי מגיע יחד עם העלאת מחירים בעשרות מדינות ברחבי העולם וביניהן צרפת, איטליה אירלנד ועוד 17 מדינות נוספות. בעת ההשקה, החברה הציעה שלוש תוכניות תשלום - הראשונה בכ-30 שקלים המאפשרת צפייה במסך אחד, השנייה בכ-40 שקלים לצפייה בשני מסכים והשלישית והמתקדמת ביותר, שאפשרה צפייה בארבעה מסכים, בכ-50 שקלים. כעת מחיר החבילה הבסיסית צפוי לעלות ב-3 שקלים לכ-33 שקלים, מחיר החבילה האמצעית יעלה ב-7 שקלים לכ-47 שקלים ואילו מחיר החבילה המתקדמת יעלה ב-11 שקלים לכ-61 שקלים.

עליית המחירים מגיעה כתוצאה מהפסדים גדולים של ענקית הסטרימינג והתחרות הגוברת בתחום. בשעה שהחברה משקיעה בהוספת תכנים יחודיים ופיתוח אמצעים טכנולוגיים, הגיעה נטפליקס למצב שבו היא חייבת לצמצם הפסדים ולנסות להתחיל להרוויח. נטפליקס מציעה לא מעט תכנים בבלעדיות כמו בית הקלפים, נרקוס, בית הנייר, כתום זה השחור החדש ודברים מוזרים. "אנו משנים את המחירים שלנו מעת לעת כדי לשקף את ההשקעות המשמעותיות שעשינו בתוכניות טלוויזיה חדשות ובסרטים, כמו גם שיפורים במוצר שלנו", מסרו בנטפליקס. עוד נראה כי עליית המחירים נעשית במטרה לשפר את איכות השירות שמציעה, ובכך היא יכולה לשפר את הממשק, חווית השימוש ולהמשיך לפתח את התכונות המתקדמות ביותר כמו הורדות חכמות - שירות שמוריד באופן אוטומטי את הפרק הבא בסדרה לאחר שסיימתם לצפות בפרק.

עוד בנושא:

כבר לא רק סטרימינג: נטפליקס נכנסת לעולם הגיימינג
מכורים לבינג'? שלושה טיפים שכל משתמש נטפליקס חייב להכיר
נטפליקס מתעדכנת: איכות שמע כמו בקולנוע

משרדי נטפליקס בקליפורניה. AP
במתן דגש על תוכן מקורי, נטפליקס נאלצת להעלות את מחירי השירות גם בישראל. נטפליקס/AP

מתי העלאת המחירים תכנס לתוקף?

החל מהיום בשעה שבע בבוקר, כל משתמש חדש ישלם יותר לשירות הסטרימינג. המשתמשים הקיימים ישלמו יותר במחזור החיוב הבא. כלומר כבר ביוני הקרוב תתחילו לשלם יותר, החל משלושה שקלים ועד ל-11 שקלים יותר על חבילת הנטפליקס שלכם. נטפליקס הודיעה כבר באפריל על כך שתייקר את מחירי השירות במהלך חודש מאי, אך ההחלטה הייתה בתוקף רק לשוק האמריקני. התייקרות בארצות הברית נעה בין דולר בודד (3.6 שקלים ועד לשני דולרים, 7.2 שקלים). רק לפני שבועיים, הודיעה נטפליקס על התייקרות במחירי החבילות בבריטניה. החברה ייקרה את השירות בליש"ט אחד ועד לשני ליש"ט (4.5 שקלים ועד ל-9.11 שקלים).

עוד באותו נושא

נטפליקס משיקה אתר שיעזור לכם לבחור את הטלוויזיה הבאה

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully