וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסכון של עד אלפי שקלים: המבצעים השווים של יום העצמאות האמריקני

4.7.2019 / 6:18

ארצות הברית חוגגת וזו גם הזדמנות שלכם ליהנות מהחגיגות: לכבוד ה-4 ביולי, יום ההולדת ה-243 של ארצות הברית, אתרי הקניות מציעים הנחות בגובה של מאות ועד אלפי דולרים. הבאנו לכם את המבצעים השווים ביותר

חבילות של אמזון. ShutterStock
סיכמנו את המבצעים השווים לכבוד יום העצמאות האמריקני./ShutterStock

ארצות הברית תחגוג היום (חמישי) את יום העצמאות ה-243 שלה. בעיני רבים, ה-4 ביולי הוא זמן חגיגה המלווה בזיקוקים וחגיגות ברחבי ארצות הברית, אולם זה גם זמן מעולה ליהנות משלל ענק של מבצעים ברשתות הגדולות. במגמה עולה בשנים האחרונות, חגיגות המבצעים הללו מגיעות גם לחנויות הישראליות והן מציעות מחירים נמוכים במיוחד על מנת להתחרות בחנויות המקוונות. ישראלים רבים מנצלים את ימי החג האלו כדי להזמין מוצרים לא שגרתיים, כאלו שאנחנו לא רגילים לרכוש באמזון - כמו מקררים, טלוויזיות, גרילים, מעשנות בשר ועוד, במחירים שביום יום, לא נמצא באף מקום אחר.

יום העצמאות האמריקאי, ה-4 ביולי, נחשב לאח החורג של יום שישי השחור מבחינה צרכנית. נוסף על כך, בשבוע הבא אנו צפויים לקבל בברכה גם את ה"פריים דיי" של אמזון, שיורחב השנה לראשונה ל-48 שעות. לכן, רשתות השיווק מציעות כמה שיותר מבצעים והנחות כבר עכשיו, על מנת להישאר רלוונטיות ותחרותיות אל מול ענקיות הקניות ברשת ולגרום לנו להוציא את כספנו כבר עכשיו. בני בוחניק, מנהל קבוצת כזה אני רוצה! I Need it, ממליץ לרוכשים לשים לב כי רוב חברות הביגוד לא שולחות לישראל, ואם אכן עושות זאת, זה יעלה לכם לא מעט. באמצעות המבצע שמציעה דילטס השנה, תוכלו להזמין עד 3 ק"ג של מוצרי ביגוד במחיר משלוח אקספרס של 20 דולרים בלבד. עוד כדאי לכם לוודא שאתם גולשים באתרים האמריקנים של הרשתות, ואם אתם ממש רוצים להשקיע, פתחו חשבון מייל במיוחד לקניות והירשמו לכל האתרים כדי לקבל את קוד הקופון לקנייה הראשונה.

עוד בוואלה! TECH:

תשכחו מטביעת האצבע: LG משיקה בישראל את מכשיר הדגל G8S
רשמו ביומנים: סמסונג תשיק את הנוט 10 ב-7 באוגוסט
"זו לא מחאה - זו אנרכיה": הרשת מגיבה להפגנות האלימות

קניות ברשת. ShutterStock
היו מוכנים לגל המבצעים שבדרך אלינו בחודש הקרוב./ShutterStock

הישראלים אוהבים לנצל הזדמנויות כאלו ולרכוש מוצרים דרך הרשת. רק בשנה האחרונה, 77 אחוזים מהישראלים ביצעו רכישות ברשת, כשמעל ל-50 אחוזים מהם הזמינו מאתרי קניות בארה"ב. יניב קוטר, מבעלי חברת השילוח DealTas המספקת כתובת משלוח אמריקנית לישראלים אומר כי "מותגים מסוימים יציעו הנחות מיוחדות לחסרי מועדון, לכן אם החברות היא ללא עלות, מאד משתלם להירשם וכמובן, בדקו האם תוכלו לקבל כסף חזרה - CashBack מאתרים כמו Ebates ודומיהם". DealTas תציע השנה הנחה עד 200 שקלים בשילוח מהיר עם שליח עד הבית, כאשר חבילות בין 0-5 ק"ג יזכו בהנחה של 40 ש"ח, בין 5-10 ק"ג יזכו בהנחה של 100 ש"ח ומעל 10 ק"ג, הנחה חסרת תקדים של 200 ש"ח. בעזרתם ובעזרתו של בני בוחניק, מנהל קבוצת כזה אני רוצה! I Need it, הבאנו לכם את המבצעים המשתלמים ביותר.

עוד בוואלה! TECH

כמה חפרתם? כך תוכלו לבדוק כמה הודעות נשלחו בצ'אט בווטסאפ

לכתבה המלאה

דייסון V10

דייסון הוא שואב האבק ששיגע את המדינה והעולם כולו. לכבוד הרביעי ביולי, יום העצמאות האמריקני, הוא בהנחה משמעותית של כמעט 800 שקלים. מדובר באחד משואבי האבק המתקדמים בעולם, עם ידית אחיזה נוחה וסוללה בנפח גדול במיוחד. שואב הדייסון הוא כנראה אחד המוצרים שהכי תרצו לקנות הביתה וככל הנראה כבר הספקתם לשמוע עליו. את השואב תוכלו לרכוש דרך אמזון במחיר של 491 דולרים (כ-1,752 שקלים), משמע בהנחה של כ-30 אחוזים ממחירו המקורי, העומד על 699 דולרים (כ-2,493 שקלים).

לקנייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully