וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדנאות, הופעות וסרטים: הקייטנות המפנקות של ילדי עובדי ההיי-טק

5.7.2019 / 6:20

זה לא סוד שבחברות ההיי-טק המשכורות גבוהות והתנאים מפנקים במיוחד, ונראה שגם דור ההמשך הצעיר של עובדי ההיי-טק נהנים מההטבות הנלוות. שלחתם את הילד שלכם לקייטנה הכי מפנקת שמצאתם? רק חכו ותראו מה חברות ההיי-טק הכינו

משכורות גבוהות ותנאים מפנקים, זה רק חלק קטן ממה שעולם ההיי-טק מציע לעובדים. רק לפני מספר שבועות פרסמנו כיצד משרדי ההיי-טק מפנקים את העובדים לכבוד יום היוגה הבינלאומי, עם מגוון רחב של סדנאות ופעילויות. זה רק על קצה הקרחון, גם בעולם הקייטנות, בהיי-טק מפנקים. אם חשבתם שהקייטנה של הילדים שלכם מפנקת, או שמא חשבתם שאתם הייתם בקייטנה הכי טובה, חכו שתשמעו על הקייטנות האלו. אנחנו מבטיחים שתישארו עם פה פעור. הילדים יכולים ליהנות מקורסים של תכנות, צילום ובישול. בין היתר, תוכלו גם למצוא אטרקציות שיש בכל קייטנה אחרת כמו: הקרנות סרטים, טיולים הכוללים לינה וגם ימי בריכה יופיעו בלוח הזמנים העמוס של בני הנוער היוצאים לקייטנות.

חטיבת הטכנולוגיה בבנק הפועלים: SummerTech

בחטיבה הטכנולוגית של בנק הפועלים, אחד מבתי התכנה בגדולים בישראל, חושפים את הדור הצעיר, זו השנה השלישית ברציפות, לטכנולוגיות שבהן הוריהם עסוקים במהלך כל השנה. במהלך היום יועברו סדנאות במגוון נושאים טכנולוגיים על ידי צוות מדריכים ואף ילדיהם - כולם בני החטיבה הטכנולוגית.

עוד בנושא:

חוגגים בלבן: הארוחות המפנקות של שבועות בחברות ההיי-טק
עד 20,000 שקלים מדי שנה: ההכשרות שמציעות חברות ההיי-טק לעובדים
איך אתם חוגגים את ימי חמישי? התנאים המפנקים של עובדי ההיי-טק

Lightico

Lightico המפתחת טכנולוגיית ניהול אינטרקציות עם לקוחות בזמן אמת, הכפילה בחודשים האחרונים את כמות העבודים ולכן זו היא השנה הראשונה בה היא מקיימת פעילויות לילדי החברה. Lightico תקיים קייטנה בת מספר ימים לכלל ילדי העובדים, שתכלול פעילויות שונות לפי הגילאים: הבאת מפעיל, עמדות יצירה, עמדות משחקים, סרט וכמובן איך אפשר בלי שוקו ולחמניה. הפתרון של Lightico מאפשר ללקוחות למלא ולהעביר בזמן אמת מסמכים, תעודה מזהה, חתימות, תמונות, אישורי הסכמה ותשלומים. כל התהליך מתבצע בצורה מאובטחת ישירות מהסמארטפון של הלקוח ותוך כדי השיחה הטלפונית.

עוד באותו נושא

חגיגות יום היוגה הבינלאומי בחברות ההיי-טק

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully