וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלחת "דברים מוזרים": 40 מיליון משתמשים צפו בעונה החדשה

11.7.2019 / 17:44

חודש יולי הינו אחד מהחשובים ביותר עבור נטפליקס: דברים מוזרים ובית הנייר חוזרות לעונה נוספת. אחרי העונה החדשה של דברים מוזרים, כ-40 מיליון משתמשים צפו עד כה בסדרה ויש גם גופים שהבינו את הפוטנציאל העסקי

דברים מוזרים - עונה 3. נטפליקס,
דברים מוזרים, עונה שלישית. (צילום: נטפליקס)/נטפליקס

מעל ל-40 מיליון מנויים התחברו לנטפליקס בימים האחרונים על מנת לצפות בעונה החדשה של "דברים מוזרים". מדובר במספרי שיא לחברת הסטרימינג האמריקנית, שכן לשירות עצמו יש כמעט 150 מיליון מנויים רשומים. משמע, כשליש מכלל המנויים כבר צפה בעונה השלישית של אחת מהסדרות המפורסמות ביותר בהיסטוריית הטלוויזיה. כמו כן, בנטפליקס טענו כי מדובר גם בשיא עולמי, וכי העונה השלישית של "דברים מוזרים" נצפתה "יותר מכל סרט או סדרה אחרת בארבעת הימים הראשונים שלה". לשם ההשוואה, הפרק הראשון של העונה השנייה נצפה רק כ-15.8 מיליון פעמים במהלך הימים הראשונים לשחרורו. מעל ל-18 מיליון אנשים כבר סיימו את העונה לחלוטין.

עוד בנושא:

נטפליקס משיקה אתר שיעזור לכם לבחור את הטלוויזיה הבאה
בתזמון אסטרטגי: חברת פרטנר מחזירה את הטבת חצי שנה נטפליקס מתנה
עד 11 שקלים נוספים בחודש: נטפליקס מעלה את המחירים בישראל


וכמו בכל סדרה, הפיראטיות חוגגת בעצמה. כלל הפרקים של העונה השלישית של דברים מוזרים כבר מצאו את מקומם באתרי הטורנטים ברזולוציית 4K. הקבוצה שהפיצה את הפרקים, "DEFLATE", שיתפה כי הפרקים נלקחו ישירות מההזרמה המקורית של הסדרה ברשת. כלומר, הפרקים מופצים ללא כיווץ וללא ירידה באיכות התמונה שלהם. נוסף על כך, ניתן להגיד גם שההצפנה החדשה של נטפליקס לוקה בחסר, ולמעשה, ניתן להוריד את כלל התכנים בשירות כעת כשההצפנה נפרצה, מה שכנראה מבשר רעות גם לשירותי ההזרמה האחרים כמו אמזון פריים.

דברים מוזרים - עונה 3. נטפליקס,
דברים מוזרים, עונה שלישית. (צילום: נטפליקס)/נטפליקס

חברות כמו לגו, קוקה קולה ונייקי, כבר הוציאו מוצרי רטרו שמדברים לילידי שנות השמונים וגם למעריצים הצעירים יותר של הסדרה 'דברים מוזרים' ברחבי העולם. בישראל, פרטנר טיוי ונטפליקס יצאו גם הן במהלך מקורי שאולי יצא לכם כבר לראות. בימים האחרונים, עשרות עמדות 'תל אופן' ומאות זוגות אופניים ברחבי העיר תל אביב-יפו, נעטפו בעיצוב בהשראת 'דברים מוזרים'. המהלך מגיע גם עם קמפיין של פרטנר ונטפליקס בטלוויזיה, המפגיש בין הפרזנטור אייל קיציס ליצורים לא סימפטיים מהסדרה.

עוד באותו נושא

מכורים לבינג'? שלושה טיפים שכל משתמש נטפליקס חייב להכיר

לכתבה המלאה
פרטנר. פרטנר,
בימים האחרונים, עשרות עמדות 'תל אופן' ומאות זוגות אופניים ברחבי העיר תל אביב-יפו, נעטפו בעיצוב בהשראת 'דברים מוזרים'. (צילום: יח"צ)/פרטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully