וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפורים מתבקשים: סמסונג מכריזה על ה-Galaxy Note 10

לראשונה בסדרת ה-Note, חברת סמסונג מכריזה על דגם הפלוס שיגיע עם מסך בגודל 6.8 אינץ', כשהדגם הרגיל יגיע עם מסך בגודל 6.3 אינץ'. שני הסמארטפונים יושקו בישראל ב-21 באוגוסט ומביאים שיפורים מתבקשים בביצועים ובחיי הסוללה

גלקסי נוט 10. מייקי לוי, מערכת וואלה!
סדרת הגלקסי נוט 10 של סמסונג/מערכת וואלה!, מייקי לוי

באירוע חגיגי שקיימה באציטדיון ברקליס בניו יורק, חברת סמסונג חשפה את ה-Galaxy Note 10. "כבר מההתחלה, ה-Galaxy Note התבלט בפיצ'רים והטכנולוגיות הטובות ביותר", אמר דיג'יי קו, מנכ"ל חברת סמסונג. "כל אלמנט ב-Note 10 עוצב כדי לעזור למשתמשים לקבל עוד. לסיים פרויקטים בעבודה, לצלם ולערוך סרטונים, או לשחק במשחק האהוב. ה-Note 10 יעזור למשתמשים לעשות את זה מהר וטוב יותר", הוסיף. לראשונה, ה-Note 10 מגיע בשני גדלים: הראשון עם מסך בגודל 6.3 אינץ' ודגם הפלוס עם מסך 6.8 אינץ'. שני הסמארטפונים יושקו בישראל ב-21 באוגוסט.

ה-Note 10 יגיע עם מסך בגודל 6.3 אינץ' ברזולוציית FullHD+, עם פאנל מסוג Amoled, נטול שוליים כמעט לחלוטין, למעט המצלמה שהוטמעה בחלקו העליון של המסך, בדומה ל-S10. בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים Exynos מתוצרת סמסונג, כשבארצות הברית הוא ישווק עם סנאפדרגון 855. לצד ערכת השבבים, הוא יגיע עם 8 גיגה זיכרון RAM ו-256 גיגה לאחסון, או 12 גיגה זיכרון Ram ו-256 גיגה לאחסון בדגם הדור החמישי שלא ישווק בשלב זה בישראל. מערך הצילום כולל שלושה חיישנים: ראשי של 12 מגה פיקסל בעל טכנולוגיית הפיקסלים הכפולים שעוזרת לצילום בתנאי תאורה מאתגרים ומעלה את רמת הפירוט בתמונה, עם מפתח צמצם דינמי של F/1.5 ועד F/2.4 ומייצב תמונה אופטי. החיישן השני עם עדשה רחבה של 123 מעלות, והחיישן השלישי שנועד לצילום של זום אופטי פי שניים. המצלמה הקדמית מגיעה עם מצלמת 10 מגה פיקסל בטכנולוגיית הפיקסלים הכפולים. את הסמארטפון תפעיל סוללה בנפח 3,500 מיליאמפר-שעה.

עוד בוואלה!

הטראומה נשארה מאחור: בישראל חוגגים שיגור מוצלח לעמוס 17

לכתבה המלאה
גלקסי נוט 10. מייקי לוי, מערכת וואלה!
צבע מיוחד: הגלקסי נוט 10 פלוס בצבע Glow/מערכת וואלה!, מייקי לוי

דגם הפלוס יגיע עם מסך בגודל 6.8 אינץ' ברזולוציית QHD+ ומסך Amoled. בלב המכשיר פועמת ערכת שבבים זהה לשל ה-Note 10, ואליה משודך 12 גיגה זיכרון RAM ו-256 גיגה לאחסון. מערך הצילום האחורי כמעט וזהה ל-Note 10, לרבות המצלמה הקדמית. בגב ניתן למצוא ארבעה חיישנים, כשהשלושה הראשונים זהים לשל ה-Note 10 הרגיל ואילו הרביעי נועד לזיהוי עומק התמונה. דגם הפלוס יגיע עם סוללה בנפח 4,200 מיליאמפר-שעה, ושני הדגמים יושקו עם העט שהשתדרג השנה, ואנדרואיד בגרסה 9 העדכנית.

המצלמה הרביעית מאפשרת מיפוי אובייקטים בתלת - מימד. מדובר בפונקציה שראינו לפני כמעט שנה באירוע השקת הוואווי Mate 30 Pro. באירוע חשפה וואווי כיצד ניתן לסרוק בובה ולהפיח בה חיים. במפתיע, סמסונג ביצעה הדגמה זהה, כמעט לחלוטין להדגמה של וואווי. בהדגמה ניתן היה לראות כיצד סורקים בובה בתלת מימד, ומשתמשים בה באמצעות המצלמה כדי להעתיק תנועות ידיים של המצולם.

גלקסי נוט 10. מייקי לוי, מערכת וואלה!
מערך צילום זהה לגלקסי S10, למעט החיישן לסריקה תלת מימדית./מערכת וואלה!, מייקי לוי

בשבועות האחרונים דיווחנו על כך שחברת סמסונג תשיק הטענה מהירה וכעת זה קורה: החברה הכריזה על הטענה מהירה של 45 וואט. בחברה מבטיחים שחצי שעה של הטענה תספיק ליום שלם של עבודה ב-Galaxy note 10 פלוס. את המטען המהיר לא תמצאו בערכה, וחברת סמסונג תמכור אותו בנפרד במחיר שמוערך בכ-250 שקלים. עוד המכשירים מגיעים עם יכולת הטענה אלחוטית למכשירים אחרים, ומערכת קירור חדשה שנועדה כדי לתת מענה לגיימרים. למעשה, זה אולי הסמארטפון האידיאלי של סמסונג לגיימרים. העט שמייחד את הסדרה, זכה לשיפור וכעת הוא תומך במחוות "אוויריות", כלומר ניתן באמצעותו לשלוט מרחוק במשחקים ואפליקציות.עוד תומך ה-Note במצב ה-DeX שהושק לפני מספר שנים, ומאפשר להפוך את הסמארטפון למחשב. בעבר סמסונג דרשה תחנת עגינה, אך כעת ניתן לבצע את החיבור באמצעות כבל פשוט.

גלקסי נוט 10. מייקי לוי, מערכת וואלה!
הגלקסי נוט 10 פלוס של סמסונג לצד הנוט 10 הרגיל/מערכת וואלה!, מייקי לוי

ויש גם שעון חכם

מוקדם יותר השבוע הכריזה סמסונג על ה-Galaxy Watch Active 2, דור ההמשך לשעון החכם של החברה. מדובר בדגם משודרג לעומת השעון שהושק רק לפני חצי שנה, והוא מביא עיצוב חדש, יכולות סלולריות ושומר על מחיר משתלם: החל מ-279 דולרים, כלומר 970 שקלים. השעון מגיע עם מסגרת "וירטואלית" שניתן לסובב, ובאמצעותה ניתן לשלוט בשעון, לצד מסך המגע. השעון דומה בעיצובו לדור הקודם, כשהוא דק וקל יותר. הוא הושק בשתי תצורות: 40 מילימטר ו-44 מילימטר. עוד השעון תומך בבדיקת אק"ג, בדומה לשעון של אפל, ויאפשר ביצוע תשלומים. בשלב זה לא ברור מתי השעון יגיע לישראל, אך ניתן לשער כי אם יושק בישראל, הפעם הוא יגיע גם בגרסת הדור הרביעי.

גלקסי watch active 2. מייקי לוי, מערכת וואלה!
הושק בתחילת השבוע ויגיע בקרוב גם לישראל./מערכת וואלה!, מייקי לוי

"כחלק מהלקחים של השקת הגלקסי נוט 9, אנחנו בסאני תקשורת, יבואנית סמסונג ישראל, נערכנו מבעוד מועד להתמודד עם הביקוש הרב זאת כדי לאפשר ללקוחות הישראלים להנות מהמכשיר הנחשק מוקדם ככול האפשר - בסמוך להשקה העולמית. במקביל, ובהמשך למסורת השנתית, החל מהערב תפתח המכירה המוקדמת ובמהלכה נציע רישום מוקדם ללקוחות בישראל, תמורת תשלום מקדמה של 99 שקלים", אמר משה פרי, מנכ"ל סאני, יבואנית סמסונג.

סדרת המכשירים תושק בישראל ב-21 באוגוסט, כשה-Note 10 יהיה זמין לרכישה במכירה מוקדמת באתר של סאני, ומחירו יעמוד על 3,700 שקלים ואילו ה-Note 10 פלוס יהיה זמין לרכישה ב-4,200 שקלים. המכירה המוקדמת תתבצע בתשלום מקדמה של 99 שקלים, כשהלקוחות הראשונים שירשמו למכירה יהנו גם מאוזניות בלוטות' איכותיות של AKG בשווי 699 שקלים.

הכותב הינו אורח חברת סמסונג בניו יורק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully