וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק סמארטפונים: סמסונג חושפת את המטבח המודולרי

מנסה לעשות לעולם מוצרי הצריכה את מה שהיא עשתה בעולם הסמארטפונים: חברת סמסונג חושפת בתערוכת IFA שבברלין, את המטבח המודולרי. באמצעות המוצרים החדשים, החברה תאפשר לכם לעצב את המטבח בדיוק איך שאתם רוצים ואף להרחיב אותו בעתיד

IFA 2019 מסיבת עיתונאים סמסונג. עמית לגו, ברלין, מערכת וואלה!
HDR 10 פלוס במסכי 8K/מערכת וואלה!, עמית לגו, ברלין

סמסונג פתחה את מסיבת העיתונאים שלה בתערוכת הטכנולוגיה IFA, המתקיימת מדי שנה בברלין, בחגיגות לרגל 50 שנה להקמתה ושיתפה נתונים על גודל נתח השוק שלה בעולם. סמסונג נחשבת כיום ליצרנית המקררים הגדולה בעולם וליצרנית המדיחים השנייה בגודלה. גם בעולם הטלוויזיות, סמסונג חשפה כי אחד מתוך שישה מסכים בגדלים של 75 אינץ' ומעלה הם של סמסונג ושעשרות אלפי מסכים שלה נמכרים מדי יום. בשנה שעברה, החברה הקוריאנית חשפה את סדרת מסכי ה-8K שימכרו לקהל הרחב. היום, שנה לאחר מכן, החברה שיתפה כי היא שוקדת על הרחבת סדרות מסכי ה-8K שלה ומצרפת כעת טלוויזיה חדשה בגודל 55 אינץ'.

ולמרות היותה המובילה כעת במכירת מסכי ה-8K, רבים עדיין תוהים כיצד היא תצליח לשווק את המסכים הללו, כשעולם התוכן ב-8K הוא עדיין דל מאוד. לכן, על הבמה היא חשפה את שיתופי הפעולה החדשים שלה עם שירותי הזרמת התוכן על מנת לספק יותר תכנים ברזולוציית 8K, בדגש על שידורי ספורט וסרטים דוקומנטריים. סמסונג אף שילבה את תקן ה-HDR 10 פלוס, המאפשר טווח צבעים רחב יותר, בכל סדרת מסכי ה-QLED 8K שלה.

IFA 2019 מסיבת עיתונאים סמסונג. עמית לגו, ברלין, מערכת וואלה!
שואב האבק החדש של סמסונג/מערכת וואלה!, עמית לגו, ברלין

הצורך במהירות - 5G

סמסונג דיברה גם על חיבוריות ה-5G, שעדיין נחשבת לקצת רחוקה בישראל, אולם בעולם כבר החלה לפעול. החיבוריות תאפשר מהירויות של 1,000 מגה דרך חיבור סלולרי, מה שיאפשר למשתמשי הסמארטפון להזרים תכנים בנפח גדול בקלות, ומצד שני תאפשר גם הפעלה של מכוניות מרחוק בקלות שטרם נראתה בתעשייה. סמסונג הודיעה גם כי פתחה בצמוד לאוניברסיטת קיימברידג' מרכז פיתוח לבינה מלאכותית, שתסייע לה להישאר אחת מהמובילות בתחום.

המטבח המודולרי

סדרת ה-BESPOKE של סמסונג היא קטגוריה חדשה של מקררים, המאפשרים לצרכן לעצב את המטבח בסגנון אישי, ממש כמו מוצרי חשמל מובנים. הם מותאמים למטבח - כלומר, הם יכולים להתאים למרבית המטבחים המודרניים בצורה מושלמת ותוך כדי לשמור על עיצוב אחיד עם שאר החדר. הקו החדש של מקררי BESPOKE מאפשר תכנון מודולרי, הכולל שמונה סוגים שונים: החל מיחידות עם דלת אחת ועד ליחידות בעלות ארבע דלתות. ניתן לתכנן את המקרר במגוון דרכים, כך שהצרכנים ייהנו מהגמישות וההתאמה העיצובית האישית. תוכלו לבחור בין מתכת Cotta, זכוכית סאטן וזכוכית במראה זוהר - וממגוון צבעים. ה-Cotta זמין בצבעים שחור, לבן ומנטה, ואילו החיפוי הפופולרי בזכוכית סאטן זמין בגימור מאט באפור, כחול כהה, קורל וצהוב. הזכוכית במראה זוהר מציעה גימור מבריק בצבעים לבן או ורוד. בנוסף לצבע ולגימור, הצרכנים יוכלו גם לבחור את התכנון הפנימי הכולל הרצוי להם. לוואלה! TECH נודע כי המקרר החדש יגיע גם לישראל.

"לצרכן האירופי יש העדפה למטבחים בסגנון בילד-אין, ורצון עז לשקף את הזהות והטעם האישי של המשפחה בעיצוב הפנים", אמר הארי צ'וי, סגן נשיא בכיר בחברה, העומד בראש מרכז העיצוב של סמסונג. "אנחנו נרגשים לראות כיצד החידושים של סמסונג בייצור איכותי בתחום הלייף סטייל, וכיצד מוצרים חדשניים כמו סדרת BESPOKE, יענו על הצרכים הייחודיים של כל משפחה". סמסונג הציגה במהלך מסיבת העיתונאים גם קו חדש של תנורים, כיריים מדיחים ועוד מגוון רחב של כלים לבית בעלי עיצוב דומה.

IFA 2019 מקרר חדש של סמסונג BESPOKE. סמסונג,
המקרר החדש של סמסונג/סמסונג

ניסיון שני: גלקסי פולד

זה רשמי: הגלקסי פולד של חברת סמסונג יחל להימכר כבר החודש. במסיבת העיתונאים שערכה החברה בתערוכת הטכנולוגיה IFA, המתקיימת מדי שנה בברלין, היא חשפה שתחל למכור את הגלקסי פולד כבר בעוד שבועיים ברחבי העולם, על אף שאין עוד מידע אם המכשיר יגיע לישראל. המכשיר המתקפל, שהוכתר בידי העיתונאים כבעייתי לפני מספר חודשים, נדחה עד להודעה חדשה. עם זאת, סמסונג כעת מבטיחה שהיא פתרה את התקלות ומתכננת להשיק מחדש את המכשיר המתקפל בגרסה מחודשת ומשופרת כבר ב-18 בספטמבר בגרמניה, צרפת, בריטניה וסינגפור.

עוד בוואלה!

לא תאמינו למחיר: קיבלנו הצצה ראשונה לסמארטפון המתקפל של סמסונג

לכתבה המלאה

הכתב הינו אורח של חברת סמסונג בברלין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully