וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

249 דולר: אפל משיקה את האיירפודס פרו

28.10.2019 / 19:52

לאחר שדיווחנו בשבוע שעבר על גל השמועות ברשת, עכשיו זה רשמי - אפל הכריזה על אוזניות האיירפודס פרו. עם תג מחיר של 249 דולר, האיירפודס פרו יציעו חידושים משמעותיים בתחום איכות השמע, וכן סינון רעשים אקטיבי לצד עיצוב חדש לחלוטין

זה היה צפוי: בהשקה שקטה למדי, אפל הכריזה הערב על אוזניות האיירפודס החדשות, Airpods Pro, עם תג מחיר שעומד על 250 דולר. מדובר בדור השלישי של אוזניות האיירפודס מבית החברה, שנחשבות לאוזניות האלחוטיות לחלוטין הפופולריות ביותר בעולם. רק לפני כשבוע דיווחנו כי החל ברשת גל שמועות ענק על ההכרזה המתקרבת, אולם באפלשמרו על שקט מופתי. בשנת 2016 הציגה אפל את האוזניות האלחוטיות האמיתיות - ללא חוטים כלל, ה-AirPods. באירוע ההשקה הקודם של החברה, שהתקיים בחודש מרץ, אפל הציגה לראשונה את הדגם השני שהוסיף הטענה אלחוטית ושיפורים קלים בשימוש בעוזרת הקולית.

האיירפודס פרו נושאות עמן לא מעט חידושים ושיפורים, כשהיעקרי מביניהם, כפי שניתן לראות, הוא בגזרת העיצוב. נרתיק ההטענה של האוזניות כעת נמוך יותר ורחב יותר מזה של הדגמים הקודמים, וזאת כמובן על מנת לאכסן את הטכנולוגיות החדשות של האוזניות. כמו כן, העיצוב כולל מערכת אטימה חדשה גם באוזניות עצמן, כך שלראשונה הן עמידות בפני מים וזיעה, כך שלא מן הנמנע שתתחילו לראות אותן בפעולה גם בחדרי כושר ובחורף המתקרב. כמו כן, האוזניות הללו נקראות פרו בעיקר בגלל השיפור הגדול באיכות השמע שאפל מבטיחה איתן. ענקית הטכנולוגיה האמריקנית אמרה כי תוכלו למצוא באיירפודס פרו תכונה חדשה בשם "Adaptive EQ", שתתאים באופן אוטומטי את המוזיקה המתנגנת לאוזני המשתמש.

איירפודס פרו. אפל, אתר רשמי
האיירפודס פרו/אתר רשמי, אפל

נוסף על כך, האיירפודס פרו מגיעות עם סינון רעשים אקטיבי. אלו כמובן לא יהיו הראשונות בתחומן לעשות זאת (סוני עשו זאת כבר עם ה-WF-1000XM3), אולם אלו יהיו האוזניות הראשונות מבית אפל שיכללו את התכונה. באפל שילבו באוזניות מיקרופונים שקולטים את הרעש החיצוני, ולאחר מכן מבטלים אותו באוזני המשתמש. בחברה טוענים שהאיירפודס פרו מתאימות את השתקת הרעשים עד כ-200 פעמים בשנייה, לבידוד הטוב ביותר. וכמו בכל אוזניות משתיקות רעשים בימינו, אפל תאפשר בלחיצת כפתור להגביר את הווליום של רעש הרקע, כך שעדיין תוכלו לשמוע מה קורה סביבכם במידה ותרצו בכך.

עוד בוואלה! TECH

נפרדת מהלוויין: הכירו את השירות החדש של יס

לכתבה המלאה

בשונה מאוזניות האיירפודס הנוכחיות, האוזניות החדשות יגיעו גם בעיצוב שונה לאוזנייה עצמה, שכעת כוללת קצה מסיליקון ולא מפלסטיק. בקופסה תמצאו שלושה קצוות סיליקון בגדלים שונים, כך שתוכלו לקבל גם אטימה טובה יותר עם העיצוב החדש של האוזנייה. אפל אפילו ציינה שתכלול בתוכנה בדיקת שמיעה שתגיד למשתמשים אם הם בחרו בגודל הסיליקון הנכון על ידי "מדידת עוצמת הצליל שאתם שומעים ומשווה אותו לרמת הצליל שיוצאת מהרמקול המובנה בתוך האוזניות עצמן". בכך החברה מקווה למנוע בלבול מיותר עבור הלקוחות. כמו כן, ממש כמו הדור השני של האיירפודס, קפסולת ההטענה תכלול יכולות טעינה אלחוטית, וכן האוזניות עצמן יאפשרו למשתמש להפעיל את סירי ללא ידיים.

איירפודס פרו. אפל, אתר רשמי
האיירפודס פרו/אתר רשמי, אפל

אפל טוענת שהאוזניות החדשות יוכלו לספק זמן סוללה של 4 וחצי שעות - נתון מרשים למדי בהתחשב בסינון הרעשים האקטיבי. הקפסולה עצמה תספק הטענה של כ-24 שעות נוספות. עוד חיבור ההטענה נותר מסוג לייטנינג, כמו מכשירי האייפון, אולם אפל שיתפה כי היא תכלול מתאם מחיבור לייטנינג לחיבור Type-C בקופסה. האיירפודס פרו זמינות כבר עכשיו להזמנה מוקדמת באתר של אפל, כשהמכירה בעולם תחל באופן רשמי ב-30 באוקטובר. תג המחיר שלהן עומד על 250 דולר (כ-884 שקלים), מה שהופך אותן ליקרות ביותר בקטגוריה ולאיירפודס היקרות ביותר בתולדות החברה. מדובר בעליה של כ-25 אחוזים ממחיר הדור השני, שנמכרות ב-199 דולרים (כ-703 שקלים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully