וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכשיר המתקפל הראשון בישראל: LG משיקה את ה-G8X

20.11.2019 / 9:00

היצרנית הקוריאנית LG הציגה בתערוכת IFA בברלין את הקונספט שלה לסמארטפון המתקפל, וכעת היא משיקה את המכשיר בישראל עם תג מחיר נגיש במיוחד. על אף שלא ניתן להגדיר אותו בדיוק כמתקפל, המכשיר של LG מגיע עם מפרט גבוה במיוחד שלא מאפשר להתעלם ממנו

הסמארטפון המתקפל של LG נחת בישראל, ובכך קובע את מעמדו גם כמכשיר המתקפל הראשון שמגיע לארץ. אל ג'י ישראל, יחד עם רונלייט היבואנית, יחלו למכור את המכשיר החדש, שהוכרז במהלך תערוכת IFA, המתקיימת מדי שנה בברלין, תמורת 3,299 שקלים. עוד המכשיר יסופק בישראל עם שנתיים אחריות, ואריזתו תכלול, מלבד המכשיר עצמו כמובן, גם את האביזר המפעיל את המסך הנוסף ונרתיק מסיליקון למכשיר. חשוב לציין שהמכשיר, על אף היותו משווק "מכשיר מתקפל", עיצובו שונה באופן ניכר ומשמעותי משאר המתחרים כמו הגלקסי פולד והוואווי מייט X.

המכשיר החדש של LG מהווה ביצוע פשוט לסמארטפון המתקפל: מדובר בסמארטפון חדש בסדרת ה-G שזכה לכינוי G8X. הסמארטפון כולל מסך OLED כפול, כשלמעשה מדובר בכיסוי הכולל זוג מסכים נוספים: האחד בגודל 6.4 אינץ' עם פאנל OLED והשני כחיצוני עבור התראות, בגודל 2.1 אינץ'. המסך המשני בכיסוי מגיע עם נתונים זהים למסך הראשי, ושניהם ברזולוציית FullHD+. בעת הצורך, ניתן להוריד את הכיסוי ולהסתובב עם המכשיר הראשי בלבד. הסמארטפון החדש של LG הינו העוצמתי ביותר שהחברה השיקה עד כה, ולמעשה, אף שב-LG לא מגדירים אותו כמכשיר דגל, מדובר בסמארטפון שמתעלה על הביצועים של ה-G8s. הוא תומך בבינה מלאכותית שבאה לידי ביטוי בצילום התמונות, ולראשונה המשתמש יוכל לעבור בין המצלמה הקדמית לבין המצלמה האחורית בזמן צילום וידאו.

LG G8x. מייקי לוי, מערכת וואלה!
גרסה מיוחדת לסמארטפון המתקפל./מערכת וואלה!, מייקי לוי

עוד בלב הסמארטפון פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 855, ולראשונה במכשירי LG, גם חיישן קורא טביעות אצבע בתוך המסך. לסמארטפון מערך צילום אחורי כפול: חיישן ראשי של 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם F/1.8 לצילום בתנאי תאורה מאתגרים, ופיקסלים בגודל 1.4 מיקרון, מה שמבטיח רמת פירוט יחסית גבוהה בתמונה. החיישן השני של 13 מגה פיקסל יגיע עם עדשה רחבה במיוחד של 136 מעלות. בחזית ניתן למצוא מצלמת 32 מגה פיקסל, ומצלמת 8 מגה פיקסל נוספת שנמצאת בכיסוי. עוד החברה שילבה במצלמה הקדמית מייצב תמונה אופטי ואלקטרוני, למניעת טשטוש ושיפור איכות התמונה.

עוד בוואלה! TECH

אחת ולתמיד: המקומות שבהם אסור לכם להטעין את הסמארטפון

לכתבה המלאה

עוד הסמארטפון יגיע עם שני רמקולים עוצמתיים, לצד מעבד שמע יוקרתי של חברת מרידיאן ומיקרופון המאפשר הפקה של תכני ASMR. למרות שלא מדובר בסמארטפון שמיועד לגיימרים, הוא יוכל לספק יכולות יחודיות, כשהמסך המשני משמש כבקר וירטואלי, שניתן להתאמה בצורה אישית, בהתאם להעדפותיו של המשתמש. כאמור, המכשיר זמין לרכישה החל מהיום תמורת 3,299 שקלים ומוצע עם שנתיים אחריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully