וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שימו לב: ווטסאפ הפסיקה לעבוד אמש על מיליוני מכשירים

2.1.2020 / 6:25

עשרות מיליוני סמארטפונים ומכשירים יפסיקו לקבל תמיכה רשמית מאפליקציית המסרים הפופולרית ווטסאפ, שבבעלות פייסבוק. השירות משרת כיום למעלה למיליארד וחצי משתמשים, וכבר אמש הפסיק תמיכה עבור מכשירים מסוימים. אם הסמארטפון שלכם ברשימה, תאלצו להחליפו

עריכת וידאו: ניר חן

בוידאו: מייקי לוי על הפרסומות הצפויות בווטסאפ

אפליקציית המסרים הפופולרית בעולם, ווטסאפ, כמין הפתעה לשנה החדשה, הפסיקה לתמוך אמש במיליוני מכשירים באופן רשמי. השירות שבבעלות פייסבוק משרת כיום מעל למיליארד וחצי משתמשים, ולא מעט מהם עתידים להפסיק לקבל את התמיכה שהייתה להם עד היום בו - ביניהם גם משתמשי אפל, אנדרואיד ונוקיה. בין המכשירים שעתידים להפסיק לקבל את התמיכה בחודש הבא, ונכנסו באופן רשמי לרשימה השחורה, תוכלו למצוא מכשירי אייפון הפועלים בגרסת iOS 8 ומטה ובמקביל גם מכשירי אנדרואיד מכל היצרניות הפועלים בגרסת 2.3.7 ומטה. מכשירי נוקיה ישנים נחתכו מתמיכה שוטפת של ווטסאפ כבר אתמול. עוד שיתפה החברה בעמוד התמיכה שלהם כי הייתה חייבת לעשות זאת על מנת לשמור על ביטחון המשתמשים בפלטפורמה, שכן היו לא מעט עדכוני אבטחה במרוצת השנים.

זו אינה ההכרזה הראשונה של ווטסאפ על המהלך, וכבר לפני שנתיים קיבלנו את הסימנים הראשונים להסרת התמיכה של המכשירים בשירות עם מכשירי הסימביאן של היצרנית הפינית, נוקיה, הפועלים על מערכת ההפעלה S40. כמה חודשים לאחר מכן אלו היו מכשירי ה-S60 של החברה שהפסיקו לקבל את התמיכה השוטפת, ואילו עכשיו נראה שרשימת המכשירים גדלה באופן משמעותי. כאמור, במידה ותרצו להמשיך ולעבוד עם אפליקציית ווטסאפ, תהיו חייבים להיות בעלי מכשירים המריצים את iOS 9 ומעלה, או במידה והינכם בעלי מכשיר אנדרואיד, את גרסת מערכת ההפעלה 4.0.3 ומעלה, וכן אם אתם בכלל עדיין משתמשים במכשיר ווינדוס פון, אז כזה עם גרסת 8.1 ומעלה. כל האחרים לא יוכלו לפתוח חשבון ווטסאפ חדש, ואם ינסו לאמת חשבון ווטסאפ קיים על גבי מכשיר ישן, הם יחסמו. "זו הייתה החלטה קשה בשבילנו, אבל גם כזו שהייתה נכונה ומוצדקת על מנת לסייע לאנשים לשמור על קשר עם חברים ומשפחה דרך ווטסאפ", אמרו בווטסאפ כשהודיעו על המהלך.

עוד באותו נושא

מצב חושך, הודעות שמשמידות את עצמן ועוד: כל החידושים הצפויים בווטסאפ ב-2020

לכתבה המלאה
ווטסאפ פייסבוק לוגו. AP, AP
ווטסאפ/AP, AP

"לחוויה הטובה ביותר באפליקציית ווטסאפ, אנו ממליצים לכל המשתמשים שלנו באנדרואיד או iOS לעדכן אותה לגרסה האחרונה והעדכנית ביותר דרך חנות האפליקציות", כתבה החברה בפוסט שפרסמה בבלוג שלה. באופן תיאורטי, כל משתמש ווטסאפ יוכל לעדכן את מערכת ההפעלה של המכשיר שלו על מנת להינצל מחסימת השימוש שלו באפליקציה, או אחרת, במידה וזה לא אפשרי עבורו, להחליף את הסמארטפון לאחד חדש יותר. עם זאת, רבים בעלי מכשיר ישן לא יוכלו לעשות זאת, מה שאומר שמיליונים יחסמו משימוש בשירות מבית פייסבוק. על פי ווטסאפ, הפסקת התמיכה במכשירים תחל ב-1 בפברואר 2020.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully