וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישה דגמים ואייפון ללא מגרעת: "ההפתעות" שאפל מכינה ל-2020

3.1.2020 / 7:01

שני דגמי אייפון מוזלים, ארבעה אייפונים "דגל", ומסך ללא שוליים: אנליסטים והדלפות בעולם מרמזות כי אפל עשויה לתכנן השקה גדולה במהלך השנה הנוכחית, כשהבשורה תגיע בדגמי האייפון שסוף - סוף, יזכו לעיצוב חדש

האייפון 11 פרו בהצצה ראשונה בהשקה במטה אפל/צילום: מייקי לוי, סן חוזה

האם סוף סוף אפל תיפטר מהמגרעת עם האייפונים החדשים? דיווחים בעולם כי האייפונים החדשים שיגיעו במהלך שנת 2020, יגיעו ללא מגרעת בדומה לאייפונים שהושקו מאז 2017, ועם קורא טביעות אצבע בתוך המסך, כשטכנולוגיית זיהוי הפנים FaceID תעלם לחלוטין. עם זאת, לא ברור אם המצלמה הקדמית תהיה בתוך המסך, או שמה תמוקם בחלק העליון של המסגרת. אמינות הדיווחים מתחזקת, כשאפל הגישה ב-23 בדצמבר, פטנט ביפן, על אייפון ללא מגרעת. עוד דווח כי אפל עשויה להשיק שני אייפונים מוזלים, ולא אחד כמו שדווח עד כה.

בדיווחים טוענים כי אפל רצתה לשלב קורא טביעות אצבע בתוך המסך מזה זמן רב, אך מכיוון שהטכנולוגיה עדיין לא הייתה בשלה מספיק, בחרה להמשיך עם טכנולוגיית ה-FaceID שהספיקה להוכיח עצמה כאמינה ומהירה. עוד אתר DigiTimes מדווח כי אפל צפויה להשיק שני אייפונים מוזלים עד סוף שנת 2020. השמועה מתבססת על ספק מסכים של אפל, שטען כי אפל תשיק אייפון SE 2 עם מסך בגודל 4.7 אינץ', ואייפון נוסף עם מסך בגודל 5.5 או 6.1 אינץ'. אל האייפונים המוזלים, יצטרפו גם מספר דגמי דגל: אייפון בעל מסך בגודל 5.4 אינץ', שניים בגודל 6.1 אינץ' ואייפון נוסף עם מסך בגודל 6.7 אינץ', כלומר, בסך הכל אפל צפויה להשיק שישה אייפונים במהלך השנה הקרובה.

עוד בוואלה!

"מי, ביבי שלנו?": הרשת לועגת לבקשת החסינות של בנימין נתניהו

לכתבה המלאה

דיווח אחרון בעולם, מציין כי חברת TSMC, יצרנית המעבדים של אפל, החלה לייצר את מעבדי A14 של דגמי האייפון לשנת 2020. המעבדים ייוצרו בארכיטקטורת 5 מילימטר, מה שנחשב לפורץ דרך ואולי עשוי להיות המעבד הראשון שיגיע בארכיטקטורה זו. המעבדים החדשים צפויים להיות מהירים יותר ובעיקר חסכוניים בסוללה, מה שיוביל לשיפור גדול יותר בצריכת הסוללה לעומת האייפונים שהושקו ב-2019.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully