וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסך לכל מקום": סמסונג חושפת את סדרת מסכי הטלוויזיה לשנת 2020

תערוכת האלקטרוניקה הגדולה בעולם טרם נפתחה, אך חברת סמסונג כבר חשפה את סדרת מסכי הטלוויזיה לשנת 2020. הענקית הקוריאנית חשפה מסך טלוויזיה בגודל 292 אינץ' ובעלות "צנועה" של חצי מיליון דולר, ומסך דגל נטול שוליים לחלוטין

צילום: מייקי לוי
מסיבת עיתונאים של סמסונג. מייקי לוי, מערכת וואלה!
״מסך לכל מקום״: החזון של חברת סמסונג לשנת 2020./מערכת וואלה!, מייקי לוי

רגע לפני שתערוכת CES, תערוכת האלקטרוניקה הגדולה בעולם נפתחה, חברת סמסונג השיקה את סדרת מסכי הטלוויזיה לשנת 2020. השנה סמסונג הציגה חזון חדש "מסך לכל מקום", החל ממסך שמשתלב בתוך מדף בבית, ועד למסך מסתובב לטיקטוק ואינסטגרם. "הצרכנים משתמשים מדי יום במסכים, החל מהבית ועד העבודה. בעוד שסגנון החיים ממשיך להתפתח, הטלוויזיות מתפתחות גם הן, ומספקות לצרכנים גישה ותוכן מכל ובכל מקום בו הם נמצאים", אמר ג'ונג-הי, האן, נשיא חטיבת המסכים בחברת סמסונג.

השנה סמסונג הציגה דגמים חדשים בארבע קטגוריות: ה-MicroLED שכעת נכנסת הביתה, עם גדלים של החל מ- 75 אינץ', ועד ל-150 אינץ'. המסך בנוי מכמה מלבנים, שאותם ניתן לפרק או להוסיף. כך לדוגמה, ניתן להגדיל את המסך, וזאת על ידי רכישת פאנלים נוספים. למעשה, לא צריך לרכוש טלוויזיה חדשה, אלא רק "חבילת הרחבה". כמו כן, גם ניתן להקטין את המסך, על ידי פירוק המלבנים. בהרבה מובנים, מדובר בטכנולוגיית העתיד שכן ה-MicroLED מאפשר להתאים את גודל המסך לפי הדרישות שמשתנות, ולא לרכוש טלוויזיה חדשה פעם אחר פעם. עוד הטכנולוגיה מאפשרת להציג טווח צבעים דינמי רחב במיוחד, עם שחור לחלוטין וזווית צפייה של 180 מעלות.

עוד בוואלה!

היזהרו! הרשת הזדונית שעומדת מאחורי הפצת סרטוני חיסול ראש משמרות המהפכה

לכתבה המלאה
סמסונג microled. מייקי לוי, מערכת וואלה!
הדרך החדשה להקטין ולהגדיל את מסך הטלוויזיה בסלון./מערכת וואלה!, מייקי לוי

עוד הציגה את מסכי ה-8K החדשים לשנת 2020 בסדרת ה-Q, סדרת הדגל של חברת סמסונג. השנה הדגמים כוללים את טכנולוגיית המעקב אחר אודיו. כך למעשה הטלוויזיה תזהה אובייקטים, ותדע להשמיע את האודיו לפי הכיוון שלהם. אם מדובר בספינה שמגיחה מחלקו התחתון של המסך, המשתמש יתחיל לשמוע את האודיו מגיע מלמטה וזז בהתאם לאובייקט. הדבר מתאפשר הודות לפריסה רחבה של רמקולים בגוף הטלוויזיה, ומעבד בינה מלאכותית שמזהה את האובייקטים. את הטכנולוגיה סמסונג הציגה למספר מצומצם של עיתונאים במהלך ביקור בקוריאה שנערך בנובמבר בשנה שעברה. למרות הספקות הרבות, הטכנולוגיה הצליחה לספק חוויה יוצאת דופן ובעיקר חוויה יחודית, כזאת שטרם הייתה במסכי הטלוויזיה הביתיים.

בראש סדרת ה-8K Qled עומד הדגם Q9T05S שמגיע עם מסך "אינסופי", כלומר ללא שוליים כמעט, וביחס מסך - גוף של 99 אחוזים. המסך כולל מעבד בינה מלאכותית מתקדם, עם יכולות למידה עמוקה ושדרוג התוכן הקיים לרזולוציית 8K. עוד הוא כולל את טכנולוגיית "תמונה אדפטיבית", המתאימה את המסך בהתאם לסביבה ולתמונות. בדומה לדגמים הקודמים, גם המסך החדש יגיע עם מערכת ההפעלה Tizen, ויתמוך ב-HDR10 פלוס. הדגמים שהושקו בתערוכה, יגיעו עם העוזרת הקולית ביקסבי ולראשונה תתאפשר הפעלת העוזרת הקולית אלקסה של אמזון, כך סמסונג מאפשרת למשתמש לבחור את העוזרת הווירטואלית שמתאימה לו.

qled q950t של סמסונג. מייקי לוי, מערכת וואלה!
מסך טלוויזיה עם יחס גוף - מסך של 99 אחוזים./מערכת וואלה!, מייקי לוי

אחרי שהציגה את סדרת מסכי The Wall לשימושים עסקיים, סמסונג חשפה בשנה שעברה את הקטגורייה גם עבור שימושים ביתיים. המסך מבוסס טכנולוגיית MicroLED, מה שמאפיין את "The Wall" בבהירות גבוהה, השתקפות מינימלית, וצבע שחור אבסולוטי. השנה סמסונג הציגה את המסך בגודל 292 אינץ', כשלראשונה הוא תומך ברזולוציית 8K. על פי הערכות, עלות המסך עומדת על חצי מיליון דולרים, וצוות מקצועי של סמסונג נדרש להגיע על מנת להתקין אותו על הקיר.

the wall של סמסונג. מייקי לוי, מערכת וואלה!
בגודל 292 אינץ׳ ועולה ״רק״ חצי מיליון דולר./מערכת וואלה!, מייקי לוי

הכניעה לטרנד האינסטגרם והטיקטוק? סמסונג משדרגת את המסך המסתובב

אחרי ההשקה המקומית בקוריאה בשנה שעברה, סמסונג השיקה במהלך התערוכה בהשקה בינלאומית, את המסך המסתובב. מסך לא נועד לסלון הממוצע, אלא בעיקר ליוצרי תוכן ומכורי אינסטגרם וטיקטוק. כך גם הוא משלב חיבור פשוט לסמארטפון, שמתבצע על ידי קישורית NFC, ומאפשרת שיקוף הסמארטפון למסך בהצמדה אחת. המסך מגיע בגודל 43 אינץ' ורזולוציית 4K, ובלחיצת כפתור ניתן לסובב אותו על הציר ממצב אופקי למצב אנכי.

הכותב הינו אורח חברת סמסונג בלאס וגאס

המסך המסתובב של סמסונג. מייקי לוי, מערכת וואלה!
נכנעת לבני הנוער? המסך המסתובב של סמסונג./מערכת וואלה!, מייקי לוי
  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully