וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא גזען כמו שאני מ"מ של מייגן מרקל": הרשת מגיבה לאמירתו של ח"כ יועז הנדל

סערת "הדרבוקות": ח"כ יועז הנדל התראיין לעיתון "הארץ" ובמהלך הריאיון אמר: "אנשים מכל מיני מדינות, חלקם הגיעו עם מנטליות של קונצרט בווינה וחלקם הגיעו עם מנטליות של דרבוקות". הרשת סערה, וגם חברי מפלגתו גינו את אמירתו. אספנו את הציוצים הטובים ביותר

שבת תרבות, המועצה האזורית בני שמעון

בסרטון: ח"כ עופר שלח מגיב לדבריו של ח"כ יועז הנדל

"אנשים מכל מיני מדינות, חלקם הגיעו עם מנטליות של קונצרט בווינה וחלקם הגיעו עם מנטליות של דרבוקות", אמר ח"כ מטעם כחול לבן, יועז הנדל, בריאיון שהתפרסם בעיתון "הארץ". לדבריו, ניסה להסביר על היותה של ישראל "וילה בג'ונג'ל" בתוך המזרח התיכון. הנדל הותקף מכל הכיוונים, כשח"כ עופר שלח ממפלגתו, הגיב לדבריו באירוע "שבתרבות" ואמר: "דבריו של יועז הנדל הם התבטאות אומללה, שטוב היה לולא נאמרה ואינה משקפת בדבר את רוחה של כחול לבן". עוד הגיבו ח"כ תמר זנדברג, וח"כ איימן עודה מהרשימה המשותפת ואמר: "אם יש משהו שמפריך את תיאוריית העליונות האירופאית של הנדל, זה הבורות וחוסר תרבות שהוא הפגין בראיון ב"הארץ".

בתגובה למתקפה, הנדל פרסם הבוקר (ראשון), הקלטות של השיחה עם כתבת "הארץ", עם דבריו שלטענתו לא נכנסו לכתבה. ההקלטות פורסמו בקבוצות "כחול לבן", ואחר כך הגיעו לתקשורת. "אני לא מכחיש את זה שיש כאלו שהם מחוללי השד העדתי, אם רוצים לדרוך על נקודות כואבות ולייצר פצעים ולחפור בפצעים האלו אפשר. היו דברים לא טובים שנעשו בעבר, היו טעויות היו תקלות, התנועה הציונית לא מושלמת, לבנות את המדינה הזאת היה עסק מסובך, נעשו הרבה טעויות, אבל בסופו של דבר הקימו פה מדינה שהיא נס גדול", אמר.

עוד בוואלה!

אחרי משתמשי האנדרואיד: "מצב החושך" בווטסאפ מגיע לאייפון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully