וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בחרתם גנץ, קיבלתם ביבי": הרשת מגיבה להחלטת ח"כ גנץ

לאחר המו"מ עם הליכוד על ממשלת חירום, יו"ר המפלגה בני גנץ, נבחר לתפקיד יו"ר הכנסת חרף התנגדות יש עתיד ותל"ם. הדבר הוביל לפירוק מפלגת כחול לבן, ולפי המתווה המסתמן, גנץ ימונה לשר החוץ ויחליף את נתניהו בעוד שנה וחצי

בווידאו: הכנסת הצביעה בעד מינוי גנץ ליו"ר הכנסת/צילום: ערוץ הכנסת

כחול לבן מתפרקת ובני גנץ בדרך לממשלת אחדות תחת נתניהו: היום (חמישי) מפלגת יש עתיד ותל"ם הגישו בקשת פיצול מחוסן לישראל. הבקשה הגיעה זמן קצר אחר שיו"ר כחול לבן בני גנץ הגיש את מועמדותו לתפקיד יו"ר הכנסת כחלק מהמגעים לאחדות עם הליכוד, ונבחר ברוב של 74 קולות. גוש הימין תמכו בגנץ, ואילו יש עתיד ותל"ם, ישראל ביתנו, והעבודה - מרץ נעדרו מההצבעה.

"אלו הם אינם ימים רגילים, והם מחייבים החלטות לא רגילות", אמר גנץ בנאומו הראשון כיו"ר הכנסת. "לכן כפי שאמרתי, בכוונתי לבחון ולקדם בכל דרך אפשרית הקמת ממשלת חירום לאומית. בל נטעה - לא אתפשר על העקרונות שאכן עבורם הצביעו למעלה ממיליון אזרחים. נתניהו יודע זאת היטב והוכחנו זאת היטב בימים האחרונים. הוכחתי אני והוכחנו אנחנו יחד שלעולם לא נתפשר על הדמוקרטיה". ברשת זעמו על ח"כ בני גנץ, שלמרות הבטחותיו החוזרות, עשוי לשבת בממשלה עם בנימין נתניהו. אספנו את הציוצים הטובים ביותר.

עוד בוואלה!

הלילה ב-2:00 עוברים לשעון קיץ: כך תזיזו את השעון בסמארטפון שעה קדימה

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • בני גנץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully