וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלישה איטית: תקלה ארצית ברשת האינטרנט של הוט

29.3.2020 / 13:07

לקוחות רשת האינטרנט של הוט דיווחו על ניתוקים והאטה משמעותית בקצב הגלישה באינטרנט הביתי. מהוט נמסר כי התקלה נבדקה על ידי צוות טכני, וכרגע האינטרנט זמין אצל כל הלקוחות, אך לקוחות רבים עדיין צפויים לחוות האטה משמעותית

הוט לוגו. יח"צ,
תקלה נרחבת באיטנרנט של הוט. (צילום: יח״צ)/יח"צ

משתמשים ברחבי ישראל מדווחים על תקלה ברשת האינטרנט הביתית של הוט. בדקות האחרונות משתמשים מדווחים על דף הפייסבוק של הוט כי האינטרנט הפסיק לעבוד. "פתח תקווה! אין אינטרנט!", כתב אחד הגולשים. "האינטרנט בכרמליה/ חיפה קרס לחלוטין. אין מענה טלפוני?", כתב גולש נוסף. מהוט נמסר: "בדקות האחרונות זוהתה תקלה בגלישה באינטרנט המשפיעה על חלק מלקוחות החברה. התקלה נבדקת עתה על ידי צוות טכני. אנו פועלים להחזיר את השירות לתקינות מלאה בהקדם האפשרי".

מאות אלפי בתים מחוברים לאינטרנט הביתי של הוט, ובשעה שהמשק פועל במתכונת מצומצמת, התקלה משמעותית עוד יותר. עוד נמסר כי לפי שעה זו, אין צפי לתיקון התקלה ולא ברור כמה זמן התקלה תמשך. "קחו בחשבון שאנשים שעובדים מהבית - נדפקים בגללכם. הורים לילדים - מתחרפנים בגללכם. אנשים פרטיים - מטפסים על הקירות בגללכם", כתב אחד הגולשים על ההודעה שפרסמה החברה בפייסבוק והוסיף: "מקווה שתדעו לטפל בתקלות מהר וביעילות כי הלקוח הישראלי זה לקוח בעל אלטרנטיבות אחרות ועצבים רופפים".

עוד בוואלה!

כמה נייר טואלט צריך להסגר? האתר שירגיע אתכם בבית

לכתבה המלאה

בשבוע שעבר דיווחנו על כך שלמרות שמרבית מהמשק עובד מהבית, נראה כי לא קיימים עומסים חריגים על תשתיות האינטרנט הישראלי. כך לדוגמה, באיגוד האינטרנט הישראלי דיווחו על עלייה בהיקף האינטרנט בשיעור של 25 אחוזים לעומת תקופה מקדימה. יש לציין כי מדובר בעלייה זניחה, שכן התשתיות צריכות ואמורות לעמוד בעלייה שכזאת. גם משרד התקשורת פועל כדי להפחית את "העומס", וביקש מנטפליקס להפחית את רוחב הפס בכ-30% עבור הצופים בישראל. "בימים האחרונים ניכרת מגמת גידול הולכת ועולה בתעבורת המידע באינטרנט. ההערכה היא שהביקושים ימשיכו לעלות ככול שיותר ויותר אנשים יישארו בבתים ויצרכו תוכן וידאו. על כן, המשרד פועל על מנת להפחית את העומסים ברשתות וזה ללא פגיעה באיכות השירות לצרכן", מסר משרד התקשורת לפנייתנו.

עדכון 17:47:

מהוט נמסר: "במהלך היום אירעה תקלת אינטרנט ללקוחות הגולשים באמצעות ספק האינטרט הוט נט. שירותי האינטרנט חזרו לכלל הלקוחות אולם נכון לרגע זה חלקם עדיין חווים איטיות בגלישה. אנו ממשיכים לפעול לייצוב הרשת במהירות ומצרים בפני כלל לקוחותינו, נמשיך לעבוד לילות כימים כדי לאפשר ללקוחותינו את חוית הגלישה והצפייה הטובה ביותר".

  • עוד באותו נושא:
  • הוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully