וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מ-3,399 שקלים: חברת האודיו "סונוס" משיקה סאונד בר חדש לסלון

7.5.2020 / 10:31

חברת האודיו "סונוס" האמריקנית חושפת את "Arc", מקרן קול חדש המיועד לטלוויזיה, והראשון בתולדות החברה. ה-Arc מביא איתו בשורה בתחום האודיו, כשהוא תומך בכל פורמטי האודיו המתקדמים ומתיימר לספק חווית שמע יחודית בסלון

צילום: סונוס

חברת האודיו "סונוס" חושפת את "Arc", מקרן הקול החדש ולמעשה גם הראשון בתולדות החברה. הסאונד-בר מגיע עם קו העיצוב המוכר של החברה עם מראה "גריל" מתכתי בצבעים לבן או שחור. עם זאת, גולת הכותרת היא העבודה הרבה שהשקיעה החברה בפיתוח הדרייברים שבו וכמובן שיפור איכות הסאונד. בכך, ה-Arc תומך בכל פורמטי האודיו, לרבות דולבי אטמוס, וזאת על ידי שילוב רמקולים גם בחלקו העליון. "המטרה שלנו היא להפוך כל חלל שיש בו טלוויזיה למקום שאתם יכולים ליהנות ממנו הרבה יותר ובקלות. Arc ממחיש את המחויבות שלנו לסאונד מעולה ולעיצוב פרמיום נקי ושאינו שואב תשומת לב מהסביבה - אלא חלק ממנה ומציב סטנדרט חדש בתחום", אמר פטריק ספנס, מנכ"ל סונוס.

מותג האודיו סונוס הוא בין המוכרים ביותר בעולם האודיו ומוצריו הושקו בישראל רק לפני כארבעה חודשים. החברה, הפועלת ברחבי העולם מאז 2002, מתמקדת בעיקר בסביבת העבודה שפיתחה עבור המוצרים שלה ובין היתר משיקה גם את האפליקציה החדשה. הממשק הייחודי שלה מציע גישה ליותר מ-100 שירותי סטרימינג - מוסיקה, ספרי-שמע, פודקאסטים, רדיו ועוד - הכל תחת יישום אחד. החברה אף מאפשרת לחבר את הרמקולים שלה לכדי מערכת אחת, כך שתוכלו להרכיב גם מערכת סראונד באמצעותם. כלומר, תוכלו לחבר גם את ה-Arc לרמקולים נוספים מבית החברה על מנת ליצור מערכת.

עוד בוואלה!

"השעון החכם הטוב ביותר שיש כיום": בדקנו את Garmin Fenix 6X

לכתבה המלאה
סונוס Arc. סונוס,
המוצרים החדשים של סונוס/סונוס

עוד החברה חשפה כי שני הרמקולים הקיימים שלה יזכו לשדרוג לצד השקת הסאונד-בר: הסאבוופר מהדור השלישי, המחליף את הדור הקיים וה-Sonos Five היורש של Play:5. הרמקולים החדשים יגיעו באותו עיצוב, אולם הם מאכלסים כעת מעבדים מהירים יותר ונפח זיכרון מוגבר, כל זאת תוך כדי שהם שומרים על חוויית הסאונד. הרמקולים החדשים יהיו זמינים החל מה-10 ביוני ברחבי העולם וגם בישראל באמצעות רשת "באג". הסונוס Arc יעלה 3,399 שקלים, הסאבוופר בדור השלישי יעלה 2,999 שקלים וה-Sonos Five יעלה 2,149 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • רמקולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully