וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבש חליפה מיוחדת כדי להיות "בלתי נראה" בשיחת זום של ארוסתו, אבל זה ממש לא עבד לו

עודכן לאחרונה: 28.4.2021 / 0:16

בסרטון קורע שעלה לטיקטוק אפשר לראות כיצד הגבר לובש חליפה ירוקה בזמן שארוסתו מנהלת שיחת זום עם מצלמה. אלא שהתוכנית שלו השתבשה לגמרי ומה שיצא זה סרטון שצבר מעל 35 מיליון צפיות. צפו בפאשלה הגדולה

קנה חליפה ירוקה מיוחדת כדי לא להופיע בטעות בשיחות הזום של ארוסתו - וזו התוצאה/TAILOREDBITS/TIKTOK

מגיפת הקורונה חשפה בפני העולם כולו את תוכנת הזום שאפשרה לנו להמשיך באורח חיים תקין (בערך), לעבוד מהבית ולערוך פגישות וירטואליות. אבל כשהמטבח או חדר השינה שלנו הפכו להיות גם המשרד שלנו, האנשים שאנחנו גרים איתם מצאו את עצמם לפעמים הופכים בטעות לכוכבים של שיחת הווידאו שלנו.

גבר אחד חשב שהוא מצא לבעיה הזו פיתרון ועל מנת שהוא יוכל להמשיך להסתובב בחופשיות בבית בזמן שארוסתו מנהלת שיחות זום עם מצלמה, הוא רכש חליפה ירוקה מיוחדת שהייתה אמורה להפוך אותו ל"בלתי נראה". אממה, זה לא בדיוק הלך לפי התכנון.

צפו בפאשלה הגדולה והקורעת

בסרטון קורע שהעלה לטיקטוק תחת החשבון הקומי tailoredbits@, הגבר חשף כיצד הוא רכש את החליפה המיוחדת כדי שלא יראו אותו בשיחות הווידאו של ארוסתו. - רק שאפשר בקלות לראות שהגבר ממש לא בלתי נראה, אלא הוא פשוט נראה ממש מוזר כשהוא חולף מאחור עם החליפה וספל בידו.

ארוסתו של הגבר הצליחה איכשהוא לשמור על קור רוח בזמן שהיא מדברת, למרות שהיא ראתה את בן זוגה ברקע. הסרטון הזה הפך להיות ויראלי במיוחד ונצפה יותר מ-35 מיליון פעמים וצבר מעל 6 מיליון לייקים. התגובות היו משעשעות כשאחד המגיבים כתב: "זה מצחיק יותר ככל שאני צופה בזה יותר". האמת? גם אותנו זה קורע.

זו התגובה שלו לכל הביקורות עליו

@tailoredbits

Reply to @vriianna Too bad I think the grinch is hot ##fyp ##foryou ##zoom ##bekind ##lookalike ##morphsuit

♬ Up - Cardi B

"ביצוע מושלם" הוא תיאר את ההישג שלו, אבל באתר הטכנולוגי gizmodo מסבירים שהוא היה צריך לבדוק את התיאוריה שלו על החליפה הירוקה לפני שפשוט עבר איתה באמצע השיחה.

כפי שהסרטון מראה, המערכת של זום מצליחה לזהות חלקים מסוימים בחליפה כמסך ירוק ולהעלים אותם, אבל הוא מטושטש ותנועתו ניכרת בקלות לעין. הם בכל מקרה נותנים נקודות צריכות לארוסתו שהתעלמה ממנו והצליחה להמשיך את שיחתה מבלי להניד עפעף.

המומחים באתר מסבירים שפי שהסרטון הזה מוכיח, לכסות את עצמכם בירוק זה לא מספיק בכדי להפוך אתכם לאדם בלתי נראה. בתור התחלה, חליפת המורף הירוקה לא מכסה את פניו של הבחור ולכן, גם אם הטכניקה הזו אכן הייתה עובדת, כולם בשיחה היו נבהלים מהראש הצף באוויר - ייתכן שחליפה דומה עם כיסוי פנים עשויה להיות יעילה יותר.

שנית, כולנו יודעים עד כמה טכנולוגיית המסך הירוק של זום יכולה להיות הפכפכה ולא אמינה. נכון, היא יכולה להפוך אתכם לחתול, אבל זה עדיין לא הפקה ברמה הוליוודית. יחד עם זאת, אחרי שראינו את הבעיות הרבות שיכולות להתעורר ברקע של שיחות זום, צריך לפחות להביע הערכה לבחור הזה שניסה למצוא דרך להיות בלתי נראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully