וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושעתה מטוויטר וטוענת: "זה כי אני לוהטת מדי וכולם קנאים"

8.6.2021 / 23:21

דוגמנית טוענת שהחשבון שלה הושעה מטוויטר כי היא "לוהטת מדי" וכי משתמשים קנאים דיווחו עליה כי קשה להם לראות מישהי "יותר אטרקטיבית מהם". בטחון עצמי מופרז משהו?

בדרך כלל משתמשים נחסמים ברשתות חברתיות בגלל תגובות בלתי הולמות או הטרדות של משתמשים אחרים, אולם אם תשאלו את הדוגמנית וויטני פייג' וינבל מדוע היא נחסמה משימוש בטוויטר - זו לא תהיה אחת מהסיבות הנפוצות. בת ה-26 מפלורידה, ארה"ב, טוענת שטוויטר השעו את הפרופיל שלה כי היא "לוהטת מדי", לאחר שמשתמשים דיווחו עליה בכוונה רק כי הם מקנאים ביופי שלה.

וויטני פייג' וינבל סיפרה ל-Jam Press שהושעתה מטוויטר בנובמבר 2020 לאחר שהייתה פעילה ברשת החברתית במשך 8 שנים. הדוגמנית, לה יש גם כמה אלפי עוקבים באינסטגרם (whitneypaige.tv), מספרת שהייתה "המומה" והרגישה "מופלת לרעה" בגלל המראה שלה. היא אמרה: "החסימה הייתה הלם מוחלט. מעולם לא השתמשתי בטוויטר מלבד לכתוב כמה תגובות על תוכניות טלוויזיה בהן צפיתי או לשתף תמונות מחשבון האינסטגרם שלי. יום אחד שיניתי את תמונת הקאבר שלי לתמונה תמימה שחשפתי בה את הגוף שלי - אבל לבשתי תחתונים. פתאום, החשבון שלי נסגר".

על אף שניתן להסיק כי הייתה זו התמונה הפרובוקטיבית שגרמה להסרת החשבון שלה בטוויטר, היא טוענת שזו לא הסיבה: "יש תמונות הרבה יותר גרועות בטוויטר. אני בטוחה שאם לא הייתי כל כך יפה, התמונה הייתה נשארת באוויר. אני מאמינה שטוויטר הסירה את החשבון שלי כי אני לוהטת מדי וכי אנשים קנאים שאינם אטרקטיביים כמוני התלוננו או אמרו שאני משווקת מיניות. זה לא הוגן".

עוד בוואלה!

השיטה נחשפה: כך תשיגו התאמה בטוחה באפליקציית טינדר

לכתבה המלאה

הדוגמנית טוענת שהיא פנתה שוב ושוב לטוויטר כדי לערער על ההחלטה, אך עד כה לא הצליחה להשיג מענה. בסופו של דבר היא ניסתה לפתוח חשבון אחר אך גילתה שכתובת ה-IP שלה חסומה ולכן נאלצה להשיג טלפון חדש ולהתחיל מאפס. היא הוסיפה: "אני נסערת מאוד בגלל שהצלחתי להגדיל את החשבון לכמעט 100 אלף עוקבים ואז נחסמתי לחינם - והם בכלל לא חוזרים אליי. התלוננתי והתלוננתי אבל שום דבר לא קורה. זו לא בעיה שלי שאנשים לא יפים כמוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully