וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופסור מזהיר: חייזרים יתקיפו אותנו בעזרת אסטרואידים מחומשים

19.1.2022 / 0:29

פרופסור מומחה לתורת המלחמה טוען שחייזרים עלולים לפתוח במתקפה ולהשתמש בווירוסים ואסטרואידים אותם יהפכו לכלי נשק כדי למחוק את האנושות ולהשתמש בכדור הארץ לצרכיהם

הפלנטה בסיכון? "יש סבירות גבוהה לפגיעת אסטרואיד בכדור הארץ"/עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: לירון בארי

האם כדור הארץ נמצא בסכנה של מתקפת חייזרים קטלנית? זה לפחות מה שחושב פרופסור פול ספרינגר מאוניברסיטת חיל האוויר באלבמה, שהתראיין לאחרונה ל"סאן" והזהיר: חייזרים עשויים לפלוש לכדור הארץ כשהם חמושים באסטרואידים ונגיפים ככלי נשק ולהתיישב כאן. לפי התיאוריה המלחיצה שלו, הפולשים יאכלסו את כדור הארץ כפי שהאירופאים התיישבו באמריקה לפני 300 שנה, תוך ניצול המשאבים הטבעיים והשמדת תושבי המקום.

הדרכים בהן חייזרים יוכלו לתקוף את כדור הארץ. מערכת וואלה!, מערכת וואלה! NEWS
הדרכים בהן חייזרים יוכלו לתקוף/מערכת וואלה! NEWS, מערכת וואלה!

בריאיון שערך לאחרונה הסביר פרופ' ספרינגר, שמתמחה ב"פנייה המשתנים של המלחמה" שהחייזרים שיגיעו מחוץ למערכת השמש שלנו ישלחו קודם גשושיות בכדי לחקור את כדור הארץ והעריך שהם עשויים להיות גזע של נוודים שמחפש משהו ספציפי שהם רוצים. הנשק הגרעיני של האנושות יושמד באמצעות לייזרים או נשק מאולתר כמו אסטרואידים מוכוונים למטרות.

הוא הסביר שתושבי כדור הארץ יתמודדו עם תרחיש שבו הם ניצבים מול יריב עם טכנולוגיה מתקדמת בהרבה, אבל הוא הוסיף: "ייתכן גם שאותן ציביליזציות שייצרו איתנו קשר יצטרכו להתאים כלים רגילים לכלי נשק וייתכן שהם יצטרכו להתאים את עצמם למה שיש בסביבה וזה יכול לכלול הנחתת אסטרואידים על מטרות על פני כדור הארץ".

"אם אני רוצה לנטרל ציביליזציה שלמה, אני הייתי רוצה לוודא שהם יידעו שאני מנטרל אותם", אמר ספרינגר, "הם יקוו שבני האדם יבינו שהם מובסים ויקבלו את המצב".

נשק נוסף שהם עשויים להשתמש בו להערכתו עשוי להיות וירוסים שיוכנו במיוחד למטרה של השמדת האנושות, מה שיותיר את כדור הארץ מוכן ונקי בשבילם. אז איך אפשר להתגונן בפניהם? ספרינגר טוען שבני האדם חייבים להבין את היכולות של החייזרים והפוטנציאל שלהם כדי להתגונן ואולי להיות מוכנים לתקשר איתם.

הם קרובים?

אורי גלר: "חייזרים מתכוננים ליצירת קשר עם בני האדם"

לכתבה המלאה

הוא חזה שתי אפשרויות פעולה עבור הצבא של האנושות - גם אם הוא יהיה נחות מהפולשים בצורה ברורה. הוא אמר: "אחת מהן תהיה הישרדות והשנייה תפיסה של טכנולוגיה/אנשי צוות של האויב. הישרדות - כי ללא כוחות אתה לא יכול להגיב ותפיסה כי אתה צריך להבין את היכולות והפגיעויות הפוטנציאליות שלהם. בנוסף, תמיד קיימת האפשרות שהם יעריכו את הצוות שלהם עד כדי כך שאולי תוכל לפתוח בתקשורת מולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully