וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב אכזבה: ה-Galaxy 23 Ultra מתרסק במבחני הצילום

עודכן לאחרונה: 19.2.2023 / 10:37

מכשיר הדגל החדש של סמסונג כולל חיישן צילום מתקדם ברזולוציה גבוהה במיוחד, אבל גם השנה הוא דורג בתחתית - אפילו מתחת למכשיר בן שנתיים. ומי עוד עקף אותו? הנה הדירוג

Galaxy S23 Ultra. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
Galaxy S23 Ultra/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

סמארטפון הדגל החדש של סמסונג, ה-Galaxy S23 Ultra, שם דגש על יכולות צילום מתקדמות במיוחד עם מצלמת 200 מגה-פיקסל שענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית מאוד מתגאה בה. אבל, לפחות לפי מבחן של אתר DxOMark, שנחשב לסמכות המוכרת ביותר בעולם הצילום בסמארטפון, המכשיר לא משאיר אבק למתחרים ואפילו מפסיד לסמארטפוני דגל שהושקו לפני יותר משנה.

במבחן של DxOMark מציינים לטובה את יכולות הזום של המכשיר, אך אלו עדיין מתחת למתחרים - Huawei Mate 50 Pro או Honor Magic 4 Ultimate. עוד הוסיפו כי תמונות הסטילס הציגו פירוט מצוין באור טבעי עם רמת איזון לבן מעולה. עם זאת, ה-S23 Ultra דורג במקום ה-11 וקיבל ציון נמוך של 131 נקודות בלבד - מתחת לאייפון 14 פרו ואפילו מתחת לאייפון 13 פרו, שהושק לפני יותר משנה.

הסוקרים של DxOMark ניסו לדמות את השימוש היום-יומי שלנו במצלמות בצורה מדויקת, ולטובת המבחן צולמו יותר מ-2,600 תמונות בסביבות מעבדה מבוקרות - הן בתרחישי צילום אופייניים (צילום פורטרטים, משפחה ונוף) תוך שימוש בהגדרות ברירת המחדל של המצלמה. כלומר, רוב המבחן התמקד במצלמת ה-12 מגה-פיקסל שמופעלת כברירת מחדל.

הדירוג של DxOmark. צילום מסך,
הדירוג של DxOmark/צילום מסך
sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

"הבודקים שלנו ציפו ליותר מחיישן ה-200MP של המצלמה הראשית, שאמור, בתיאוריה, לאפשר פירוט מצוין, גם בעת זום דיגיטלי", נכתב במבחן. המכשיר שנבדק כולל את מערכת השבבים של Snapdragon, ובהמשך צפוי להתפרסם מבחן נוסף שיבדוק את יכולות הצילום של המכשיר עם מעבד Exynos של סמסונג, וזה לא אומר, כמובן, שה-S23 Ultra אינו מצטיין בתחומים אחרים.

מי עוד עקפו את סמארטפון הפירמיום של סמסונג? ה-Pixel 7 של גוגל נמצא במקום ה-10, עם 140 נקודות גם כן. השיאומי Mi 11 Ultra, שהושק באפריל 2021, נמצא עדיין במקום ה-9, עם 141 נקודות. במקום הראשון נמצא Huawei Mate 50 Pro ומיד אחריו ה-Pixel 7 Pro של גוגל.

  • עוד באותו נושא:
  • galaxy

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully