וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר מצא: חייזרים עשויים לחיות ביננו מחופשים לבני אדם

23.6.2024 / 0:30

מחקר שנערך על ידי האוניברסיטה הטכנולוגית של הרווארד ומונטנה קבע שחייזרים עשויים לחיות בינינו על פני כדור הארץ

מטוסי קרב של צבא ארה"ב פוגשים עב"מ/US ARMY

השליח של הפיצה מאתמול באמת היה נראה לנו מוזר: מחקר שנערך על ידי האוניברסיטה הטכנולוגית של הרווארד ומונטנה קבע שחייזרים עשויים לחיות בינינו על פני כדור הארץ - מחופשים לבני אדם רגילים. המאמר שפורסם משער שאוכלוסיה בלתי מזוהה ומתקדמת טכנולוגית חיה בחשאי בין בני האדם על פני כדור הארץ. עם זאת, מומחה עב"מים טוען שמדובר יותר ב"ניסוי מחשבתי" מאשר בניסיון ממשי להוכיח את קיומם.

הצוות שכתב את המאמר שיער כי תצפיות של עב"מים, או UAP (תופעות חריגות לא מזוהות), "עשויות לשקף פעילויות של יצורים תבוניים שמסתתרים בחשאי כאן על כדור הארץ... ו/או אפילו מהלכים בינינו". ייתכן שהיצורים מתחפשים לבני אדם על מנת להתמזג - וייתכן שהגיעו מעתיד כדור הארץ או שאולי נוצרו מדינוזאורים אינטליגנטיים, כך אמרו החוקרים שממש הרחיקו לכת עם המחשבות שלהם.

עם זאת, ניק פופ, האדם שניהל את תוכנית העב"מים של ממשלת בריטניה, אמר ל-Fox News Digital שלא כדאי לנו למהר לחשוד בסובבינו. "אני רואה את זה יותר כניסוי מחשבתי. רק זריקה של כמה רעיונות בניסיון להתנתק מהמחשבה הבינארית למדי הזאת ש'או ​​שאלו חייזרים או שזה סתם זיהוי שגוי'", אמר בהתייחס לתצפיות עב"מים, "החוקרים לא טוענים שמצאו עדות לכך, אבל הם מנסים להניע שיח על זה, לא רק עם הציבור אלא גם ובעיקר בתוך עולם המדע והאקדמיה, שבאופן מסורתי מאוד ספקני לגבי כל זה".

האקדמאים בהרווארד וב-MTU הודו שמחקריהם עשויים להתקבל בספקנות על ידי רבים, אך דחקו בקהילה המדעית לשקול את טענתם "ברוח של ענווה ופתיחות אפיסטמית". המדענים הסבירו את ההשערה על החייזרים על פני כדור הארץ. לטענתם הם מאמינים ש"שרידים", יצורים מתרבות אנושית עתיקה ומתקדמת ביותר, מתהלכים בין בני האדם על פני כדור הארץ. החוקרים גם שוחחו על קיומה האפשרי של ציוויליזציה מחתרתית לא אנושית שעשויה להיות "צאצאים של דינוזאורים לא ידועים, אינטליגנטים". אפשרות נוספת: תושבים נסתרים על פני כדור הארץ, המשוווים למלאכים או פיות הקשורים לאדמה, שהגיעו לכדור הארץ.

על אף ההנחה הפופולרית כי עב"מים עשויים להיות ספינות חלל, רבים מאלו שנצפו הם רק עצמים שלא ניתן לזהות בקלות, כמו מל"טים ולוויינים, אמר פופ, שניתח תצפיות עב"מים בזמן שעבד עבור משרד ההגנה הבריטי. "בדקנו בערך 200 עד 300 דוחות בכל שנה", אמר, "רובם היו זיהויים שגויים, אבל חלקם היו מעניינים יותר, במיוחד כשהטייסים שלנו ראו אותם".

עוד בנושא:
"ממשלת ארצות הברית מנסה לפתח נשק משרידי עב"מים שהתרסקו בכדור הארץ"

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה

הממשל הפדרלי כבר עשרות שנים צר שפתיים לגבי מידע על עב"מים, מה שהניע תיאוריות קונספירציה על מה שהם יודעים ומסתירים מהציבור. במהלך דיון של ועדת פיקוח של הקונגרס ב-23 במאי, שאל הנציג טים בורצ'ט, את מזכירת משרד האנרגיה (DOE) ג'ניפר גרנהולם לגבי "התרחשויות חשודות" של עב"מים סביב מתקני גרעין. היא השיבה שמשרד ההגנה הגיע למסקנה שאין ראיות לקיומם של עב"מים או חייזרים. יותר מכך, לאחר סריקה של דיווחים על תצפיות עב"מים מ-80 השנים האחרונות, בפנטגון האמריקאי הודיעו שעב"מים מעולם לא ביקרו בכדור הארץ והתצפיות המדווחות עשויות להיות של ניסויים צבאיים סודיים.

לעומת זאת, ד"ר ג'יימס לקצקי, מי שהיה בעברו ראש תכנית מחקר העב"מים של ממשלת ארה"ב, עבר על 200,000 דוחות הנוגעים לעב"מים וקבע שלממשלה יש לפחות חללית אחת שמוסתרת מהציבור אי שם באמריקה. פופ טוען שממשלות מסתירות דברים מהציבור כל הזמן, אבל לא ידוע אם יש להן עב"מים שהתרסקו או חייזרים בהאנגר חבוי איפשהו. "אני לא יודע את זה אבל אני יודע שהרבה מאמינים בזה ולוקחים את זה ברצינות", אמר, "לכן אני חושב שזה מעניין שאחרי שנים של התעלמות מהנושא הזה, הקונגרס עכשיו בוחן אותו יותר מקרוב. הם עשו כמה תדריכים מסווגים, אבל היו להם גם כמה דיונים פומביים - אז אין עשן בלי אש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully