וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השינוי הטוב ביותר שעשתה: החוויה שלכם בנטפליקס הולכת להשתדרג

19.7.2018 / 9:34

אחרי שנים רבות שלא רעננה ועדכנה את הממשק נטפליקס עושה זאת סוף סוף: הממשק שלכם בטלוויזיה ובסטרימרים הולך להשתנות. הסיבה: בנטפליקס רוצים שתבזבזו פחות זמן בחיפוש אחרי סדרות ותשקיעו יותר זמן בצפייה בסדרות

יח"צ - חד פעמי

נטפליקס הודיעה כי הממשק בטלוויזיות חכמות ובסטרימרים הולך להשתנות. השינוי מתבצע בהדרגה אצל המשתמשים, החל מאתמול (ד') בערב. השינוי מגיע לדברי נטפליקס, כדי להפחית את זמן חיפוש הגלישה בממשק וחיפוש אחר תכנים וכדי שיוכלו לצפות יותר בסרטים וסדרות שהמשתמשים אוהבים. הממשק החדש מבוסס על מחקר קפדני שביצעה נטפליקס שבודק כיצד ניתן להקל על מציאת כותרים בטלוויזיה. עוד מסרה כי העיצוב החדש הוא אחד מהשיפורים הרבים שנטפליקס תציג בחודשים הקרובים כדי להפוך את חווית המשתמש לטובה יותר עבור מנויי החברה מסביב לעולם.

שירות הסטרימינג הפופולרי הושק בישראל בינואר 2017. רק בשנה שעברה קיבל התאמות לשפה העברית, לרבות כתוביות, ממשק בעברית ואפילו חלק מהשמות של הסדרות גוירו לשפה העברית. לנטפליקס השפעה עצומה על חווית הצפייה שלנו כיום וגם על הדרך שבה אנחנו צופים בטלוויזיה. למעשה, היא לקחה את הצפייה המוכרת לנו והפכה אותה לזמינה כל הזמן, בכל מקום ומכל מכשיר.

עוד בנושא:

נטפליקס עושה ניסויים בישראל: אתם עשויים לשלם את אותו הסכום ולקבל הרבה פחות
העדכון החדש של נטפליקס: בשורה למורידי הסדרות
מחיר גבוה יותר ותוספת זניחה: הצלחנו להצטרף למסלול הסודי של נטפליקס
מדוע נטפליקס העלימה את המילה "שלום" מהחולצה של ג'יי זי?
"ישראל זה שוק מעולה ונרכוש עוד תכנים מקומיים": נפגשנו עם מנכ"ל נטפליקס

הממשק החדש של נטפליקס 2. יח"צ,
מעתה התפריט יופיע בכל מקום בממשק, באמצעות תפריט ציידי./יח"צ

עד כה אפשרות החלפת המשתמשים, חיפוש, או סינון על פי קטגוריות היה אפשרי רק בעת גלילה לעמוד ספציפי בממשק. כלומר, כשהייתם במסך הבית, לחיצה על החץ למעלה הייתה מביאה אתכם לתפריט שכלל את האפשרויות הללו ואילו כעת, התפריט נגיש מכל חלק בממשק. הממשק יכלול תפריט ציידי שבו תוכלו להחליף פרופילים בלחיצת כפתור, לבצע חיפוש, לחזור למסך הבית, לסנן על פי סדרות, סרטים או ליצור רשימה משלכם של הסדרות שאתם אוהבים ולצפות גם ביומן שיאפשר לראות את הסדרות והסרטים החדשים שעתידים להצטרף לשירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully