וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי לקרוע את הכיס: חמישה סמארטפונים שווים עד 1,500 שקלים

10.6.2019 / 6:34

כבר לא צריך להוציא אלפי שקלים כדי ליהנות מסמארטפון איכותי שיחזיק לשנה - שנתיים ויותר. אספנו חמישה סמארטפונים משתלמים עד מחיר של 1,500 שקלים מהיצרניות שהספיקו להוכיח את עצמן: סמסונג, שיאומי, נוקיה ומייזו

צילום:אבי כהן עריכת וידאו: רן צימט

אם שנת 2018 הייתה שנת מכשירי הביניים, שנת 2019 לגמרי ממשיכה ומשדרגת אותה. בעבר סמארטפון ב-1,500 שקלים היה לא טריוויאלי ולמעשה שם קוד למכשיר שיחזיק שנה לכל היותר, אז היום בהחלט מדובר באופציה לגיטימית לחלוטין עם סמארטפונים שמתקרבים באיכות ובביצועים למכשירי הדגל. שיאומי כנראה הייתה הראשונה להתחיל במהפכה הזאת, ואיתה שאר היצרניות הסיניות. בכל טווחי המחירים תוכלו למצוא מכשירים משתלמים וחזקים במיוחד. הפוקופון של שיאומי זו דוגמה מצוינת למכשיר שמחירו אינו מגביל אותו מלהיות חזק כמו כל מכשיר דגל אחר בשוק.

סמסונג Galaxy A50

סדרת מכשירי ה-A של סמסונג מקבלת ציון לשבח וזאת בגלל שהיא כוללת את כל המרכיבים שהופכים את מכשירי סמסונג למעולים, לרבות המצלמה, במחיר הרבה יותר סביר לכיס. עדיין מדובר במכשירי ביניים לכל דבר עם מעבד מעט חלש יותר מזה של מכשירי הדגל, אולם העיצוב שלהם מרשים במיוחד ומערך הצילום, כאמור, מביא לשולחן ביצועים שלא יביישו את מכשירי הדגל. הגלקסי A50 מגיע עם מסך בגודל 6.4 אינץ' ברזולוציית FullHD+ עם פאנל מסוג SuperAmoled ומסך "נטול שוליים כמעט לחלוטין", או בשם המיתוג של סמסונג "מסך אינסופי". עוד הוא כולל את ערכת השבבים Exynos 9610 הכוללת שמונה ליבות ו-6 גיגה זיכרון RAM. עוד מגיע ה-A7 עם מערך צילום משולש: חיישן ראשי של 25 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.7, עדשה רחבה של 8 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.2 וחיישן נוסף לזיהוי העומק בתמונה של חמישה מגה פיקסל ומפתח צמצם f/2.2. המצלמה הקדמית מגיעה עם חיישן של 25 מגה פיקסל. את הסמארטפון מפעילה סוללה בנפח 4,000 מיליאמפר-שעה והוא מגיע עם גרסת האנדרואיד 9.0. מחיר המכשיר נע בין 940 שקלים ביבוא במקביל ועד ל-1,250 שקלים ביבוא רשמי.

עוד בנושא:

בדקנו את שיאומי Mi 9: ממשיך להיות הסמארטפון המשתלם ביותר
שלא ישרף לכם הבית: מאות אלפי מטענים מזויפים נתפסו במכס
כבר לא הכי זול: OnePlus משיקה מכשיר דגל חדש

סמסונג A50. יח"צ,
הגלקסי A50 של סמסונג/יח"צ

פוקופון F1 של שיאומי

"גיימינג להמונים ובזול", זו הבשורה של שיאומי עם הפוקופון שהשיקה. למעשה, מדובר בסמארטפון הדגל, ה-Mi 8 שמגיע עם חזית זהה, אולם הגב עוצב בצורה אחרת וההבדל היחידי בינו לבין מכשיר הדגל, זה מערך הצילום שנחשב לפחות מתקדם. הסמארטפון מגיע ללא כל אזכור של חברת שיאומי ובגבו ניתן למצוא את הכיתוב "פוקופון", מותג הגיימינג הזול של החברה. הוא מגיע עם מסך בגודל 6.18 אינץ', נטול שוליים כמעט לחלוטין ומגרעת בראש המסך. הוא כולל פאנל מסוג IPS LCD, ברזולוציית FullHD+ וציפוי זכוכית נגד שריטות ונפילות. בלב המכשיר ניתן למצוא את ערכת השבבים המתקדמת ביותר של אשתקד, סנאפדרגון 845 ו-6 גיגה זיכרון RAM. הפוקופון כולל את המפרט המתקדם ביותר שניתן למצוא בשוק. לפוקופון מערך צילום כפול הכולל חיישן ראשי של 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.9 וחיישן נוסף של חמישה מגה פיקסל לעומק שדה. לפוקופון שתי פשרות: העיצוב שמרגיש מעט גס, נטול יוקרה כלשהי ומערך הצילום שנחשב לנחות יותר משל ה-Mi 8. אם אתם לא חובבי צילום ורוצים לחסוך עוד כמה מאות שקלים, תמצאו את הפוקופון כעסקה משתלמת במיוחד. מחירו נע בין 1,179 לגרסת ה-6GB זיכרון RAM ביבוא מקביל ועד ל-1,499 שקלים ביבוא רשמי.

עוד באותו נושא

מכשיר הדגל הזול ביותר: בדקנו את ה-F1 מבית המותג פוקופון של שיאומי

לכתבה המלאה
פוקופון F1 מבית שיאומי. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
הפוקופון F1 של שיאומי/מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

נוקיה 8.1

בשנים האחרונות נוקיה מצמצמת פערים וחוזרת לאט לאט לעולם הסמארטפונים והיא עושה את זה בהצלחה יתרה. בניגוד לציפיות, נוקיה מצליחה להתבלט במיוחד בגרסת האנדרואיד הנקייה ובעדכונים התכופים, תכונה שנדיר לראות בסמארטפונים. הנוקיה 8.1 מגיע עם מסך בגודל 6.18 אינץ' ברזולוציית Full-HD+. בלבו פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 710 לצד 4 גיגה של זיכרון ראם ו-64 גיגה של זיכרון אחסון. עוד המכשיר מגיע עם מערך צילום כפול בעל שתי עדשות - האחת 12 מגה פיקסל ואילו השנייה 13 מגה פיקסל. אם אתם מחפשים אנדרואיד נקי, כזה שיבטיח לכם עדכוני תוכנה על בסיס חודשי, תמצאו את הנוקיה 7.1 כאופציה משתלמת. את המכשיר תוכלו לרכוש תמורת 1,250 שקלים ביבוא רשמי.

נוקיה 8.1. יח"צ,
הנוקיה 8.1/יח"צ

שיאומי Mi 9 SE

את הוזלת הסמארטפונים והעלאת התמורה למחיר, אנחנו חייבים לחברת שיאומי הסינית. אם בעבר היינו משלמים יותר מ-2,000 שקלים לסמארטפון בינוני, הרי שהיום המצב שונה לגמרי. סדרת ה-Mi הינה סדרת הדגל של חברת שיאומי ומדובר בסמארטפון שהושק רק לפני כמה חודשים. עם זאת, סדרת המכשירים שלעצמה כבר זולה למדי, מציעה גם את גרסת ה-SE המציעה כמה מהתכונות של המכשיר המוביל, עם מפרט מעט נמוך יותר ותג מחיר בהתאם. ל-Mi 9 SE מסך בגודל 5.97 אינץ' ברזולוציית FullHD+ עם פאנל SuperAmoled וציפוי זכוכית גורילה 5. בלב המכשיר ניתן למצוא את החומרה המתקדמת ביותר שכוללת את ערכת השבבים סנאפדרגון 712, 6 גיגה זיכרון RAM ו-64 גיגה לאחסון פנימי. בגב הסמארטפון ניתן למצוא מערך צילום משולש הכולל חיישן 48 מגה פיקסל, חיישן 8 מגה פיקסל וחיישן נוסף של 13 מגה פיקסל. את המכשיר ניתן למצוא בחנויות החל מ-1,349 שקלים.

שיאומי Mi 9. מייקי לוי, מערכת וואלה!
השיאומי Mi 9/מערכת וואלה!, מייקי לוי

מייזו 8X

המייזו 8X הוא הסמארטפון האחרון בסדרה של מייזו שהושק בישראל. הוא מגיע עם מסך בגודל 6.15 אינץ' ברזולוציית FullHD+, ערכת השבבים סנארפדרגון 710 ו-4 או 6 גיגה זיכרון RAM. מערך הצילום האחורי כולל שני חיישנים, הראשון של 12 מגה פיקסל, עם טכנולוגיית פיקסלים כפולים, מפתח צמצם יחסית נמוך של F/1.9 שעוזר בצילום בתנאי תאורה מאתגרים, ומצלמה נוספת של חמישה מגה פיקסל לצילום תמונות עומק. המצלמה הראשית כוללת חיישן של 20 מגה פיקסל עם מפתח צמצם F/2.0 ומאפשרת צילום תמונות עומק. הוא נמכר תמורת 1,199 שקלים ומדובר בסמארטפון שנותן תמורה מצויינת למחיר.

מייזו X8 Meizu. עמית לגו, מערכת וואלה!
המייזו 8X./מערכת וואלה!, עמית לגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully