וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלכם ברשימה? עשרת הסמארטפונים הכי מהירים כיום בעולם

11.6.2019 / 6:21

חברת AnTuTu מפרסמת את רשימת הסמארטפונים המהירים בעולם לחודש מאי. ברשימה ניתן למצוא כמה סמארטפונים חדשים ובמפתיע, רק שני דגמים לא נמכרים בישראל. המבחן בדק את יכולות העיבוד של הסמארטפונים, כשפרמטרים אחרים כמו סוללה או תגובת הממשק לא נבדקו

הסמארטפון שלכם ברשימה? חברת AnTuTu המבצעת בדיקות מהירות, פרסמה את עשרת הסמארטפונים המהירים ביותר לחודש מאי. מדובר במבחן לביצועי הסמארטפון המורכב מבחינה מעמיקה של כל רכיבי החומרה, לרבות מהירות ממשק המשתמש, מהירות ונפח זיכרון ה-RAM וביצועי יחידת העיבוד המרכזית והמעבד הגרפי. המבחן מביא את הרכיבים הללו לקצה גבול היכולת שלהם, ולאחר מכן אורז את התוצאות לדירוג מספרי. חשוב לציין כי אם מכשיר אחד קיבל דירוג 1,000 זה לא אומר שמכשיר עם דירוג 2,000 מהיר ממנו פי שניים. כמו כן, המבחנים הללו לא בודקים חווית שימוש או אלמנטים משמעותיים נוספים כמו אורך חיי סוללה, מערכת ההפעלה, מערך הצילום וכו', אלא רק את כוח העיבוד.

עד אוגוסט, ישנה הפוגה קלה בהשקות הסמארטפונים, שכן כל היצרניות השיקו את מכשירי הדגל: סמסונג, LG, וואווי, מלבד אפל שצפויה להשיק את האייפון החדש בספטמבר הקרוב. ב-AnTuTU הרכיבו את רשימת 10 הסמארטפונים המהירים ביותר כיום, המורכבת מסיכום של כאלף בדיקות שנערכו על כל סמארטפון.

ילד משחק בסמארטפון. ShutterStock
מהו הסמארטפון עם הביצועים הטובים ביותר? התשובה בכתבה/ShutterStock

במקום הראשון: OnePlus 7 Pro

בראש הרשימה ניתן למצוא את המכשיר הטרי, ה-OnePlus 7 Pro שהושק לפני מספר שבועות. ה-OnePlus מגיע עם ערכת השבבים סנאפדרגון 855 וזיכרון RAM מירבי של עד 12 גיגה. "אל תתפשרו" עדיין הסלוגן של החברה, אולם כעת נראה שאתם עשויים להתפשר, ומצד אחד לקבל את הסמארטפון העוצמתי ביותר נכון לחודש מאי, אך מצד שני תאלצו להיפרד מ-4,000 שקלים לגרסת ה-12 גיגה זיכרון RAM ו-256 גיגה לאחסון פנימי. עוד מגיע הסמארטפון עם טכנולוגיית הטענה מהירה במיוחד, מצלמה קדמית שנשלפת מגוף הסמארטפון ומסך משופר. לפי המבחן, הוא זכה בציון סופי של 373,953 נקודות.

עוד באותו נושא

כבר לא הכי זול: OnePlus משיקה מכשיר דגל חדש

לכתבה המלאה
OnePlus 7 back. יח"צ,
הוואןפלוס 7 פרו/יח"צ

במקום השני: שיאומי Mi 9

הסמארטפונים של שיאומי נמכרים בכמויות מסחררות, כשהם מציעים חומרה מתקדמת ובמחיר זול במיוחד. ה-Mi 9 הינו מכשיר הדגל האחרון של החברה. הוא מגיע עם ערכת השבבים סנאפדרגון 855, ו-6 או 8 גיגה זיכרון RAM בהתאם לנפח האחסון. לראשונה בסדרת שיאומי, הוא מגיע עם מערך צילום משולש מתקדם במיוחד, שמצליח לספק תמונות באיכות מרשימה. עוד הסמארטפון כולל מסך בגודל 6.39 אינץ', נטול שוליים כמעט לחלוטין וקורא טביעות אצבע מתחת למסך. הסמארטפון זכה בציון של 371,894 בגרסת 6 גיגה זיכרון RAM, והוא נמצא לא רחוק מהמקום הראשון, ה-OnePlus 7 Pro. גרסת ה-6 גיגה זיכרון RAM נמכרת ביבוא רשמי של המילטון ב-1,999 שקלים בנפח 64 גיגה אחסון או 2,199 שקלים לגרסת ה-128 גיגה אחסון.

שיאומי Mi 9. מייקי לוי, מערכת וואלה!
ה-Mi 9 של שיאומי/מערכת וואלה!, מייקי לוי

במקום השלישי: שיאומי Black Shark 2

במקום השני נמצא ה-Black Shark, סמארטפון הגיימינג של חברת שיאומי. הסמארטפון הושק לפני שלושה חודשים כשטרם שוחרר בישראל. הוא מגיע עם מפרט דומה לשל ה-Mi 9, אך בשונה ממנו, הוא מגיע בגרסת 12 גיגה זיכרון RAM וטכנולוגיות קירור מים, לשימוש אינטנסיבי בסמארטפון. הסמארטפון שנבדק הינו גרסת ה-8 גיגה זיכרון RAM והיא זכתה ל-369,224 נקודות.

שיאומי בלאק שארק. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
הבלאק שארק של שיאומי/מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

במקום הרביעי: LG V50

ה-V50 הוא אחד מהסמארטפונים המשונים של חברת LG. מדובר בסמארטפון הראשון מבית החברה הקוריאנית שמגיע עם יכולות דור חמישי. הסמארטפון כולל את ערכת השבבים סנאפדרגון 855 ומגיע בגרסת 6 גיגה זיכרון RAM בלבד. עוד בגב הסמארטפון ניתן למצוא מערך צילום משולש, ומערך צלמי קדמי כפול. בשלב זה ה-V50 לא צפוי להימכר בישראל מאחר והוא אינו רלוונטי לשוק שטרם תומך בדור החמישי. עם זאת, הוא זכה לציון של 343,434 נקודות ונמצא בפער ניכר מהמקום השלישי.

LG V50. מייקי לוי, מערכת וואלה!
ה-LG V50/מערכת וואלה!, מייקי לוי

במקום החמישי עד השמיני: סדרת ה-S10

סדרת ה-S10 נחשבת לאחת מהסדרות המוצלחות ביותר בתולדות סמסונג, כשגם בישראל נרשמו שיאי מכירות במהלך המכירה המוקדמת ובמהלך השבועות הראשונים להשקת הסמארטפון בישראל. הגרסה שנבדקה במבחן באופן מפתיעה הינה גרסת ה-Exynos 9820, הגרסה שנמכרת גם בישראל. במקום החמישי ניתן למצוא את ה-S10 פלוס, מייד אחריו את ה-S10 מהדור החמישי, אחר כך את ה-S10 בתצורה הרגילה ובמקום השמיני את ה-S10e. כל סדרת ה-S למעט ה-S10e, חולקים מפרט חומרתי זהה: 8 גיגה זיכרון RAM ו-128 עד 256 גיגה לאחסון, למעט גרסת ה-e שמגיעה עם 6 גיגה זיכרון RAM.

סמסונג גלקסי S10. עמית לגו, מערכת וואלה!
הגלקסי S10 פלוס/מערכת וואלה!, עמית לגו

במקום התשיעי והעשירי: וואווי P30 וגרסת ה-Pro

במקום התשיעי והעשירי ניתן למצוא את סדרת ה-P30 של וואווי שהצליחה לשבור שיאי צילום ולהשאיר את כל המתחרים מאחור. סדרת ה-P30 הצליחה להתברג במקום התשיעי והעשירי, כששניהם מגיעים עם ערכת השבבים Kirin מתוצרת וואווי. ה-P30 זכה ב-304,161 נקודות, ואילו גרסת הפרו נמצאת באופן מפתיעה במקום העשירי עם 300,789 נקודות. יהיה מעניין לראות כיצד התנתקות החברות האמריקאיות ישפיעו על סדרת P40 אם תושק, אך מה שבטוח שכעת בוואווי נאבקים כדי לשמר את היכולות הטכנולוגיות.

וואווי P30 Huawei. מייקי לוי, מערכת וואלה!
הוואווי P30 פרו/מערכת וואלה!, מייקי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully