וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום השני לאמזון פריים דיי: חסכון של אלפי שקלים

15.7.2019 / 9:12

מדי שנה, מקיימת אמזון את ה-Prime Day, יום הקניות שבמהלכו מציעה אלפי מוצרים בהנחות משמעותיות. לפני דקות ספורות, המכירות החלו גם בארצות הברית והמבצעים לא מפסיקים להגיע. הכינו את כרטיסי האשראי שלכם, אספנו עבורכם את כל המבצעים השווים | כתבה מתעדכנת

אמזון פריים דיי Amazon Prime Day. AP
יום הקניות של אמזון יצא לדרך./AP

הכינו את כרטיסי האשראי שלכם: יום הקניות של אמזון חוזר והפעם החגיגות יימשכו יומיים. כמה חשוב יום המבצעים של ענקית האונליין? בשנה שעברה, האתר הרבה לקרוס מכמות הגולשים הגדולה. ניתן רק לצפות שבאמזון שקדו בחודשים האחרונים לתגבר את מערך השרתים, על מנת לדאוג שכמה שיותר לקוחות יוכלו לרכוש באתר במהלך ימי הקניות. מדובר כמובן ב"פריים דיי", אותו יום מכירות שנתי המיועד עבור מנויי הפרימיום של אתר המכירות. כאלו שמשלמים מדי שנה סכום של 99 דולרים ונהנים ממנוי Prime המקנה משלוחים חינם ומבצעים בלעדיים. אולם במיוחד בשביל יום המבצעים או לקוחות מזדמנים, אמזון מציעה מנוי Prime לשבוע ואילו ומצטרפים חדשים יכולים ליהנות מחודש חינם, ללא התחייבות וללא תשלום.

"כשמדברים על כניסתה שלאמזון לישראל, מתעלמים מהעבודה אמזון כבר כאן, וכנראה שההשפעה שלה על מכירות בשוק המקומי הולכת לגדול משמעותית", אמר שגיא סטוניס , מייסד משותף ומנהל מקצועי Digital IL, שייקח חלק בוועידת Go eCommerce שתיערך בשבוע הבא. "כניסתה של אמזון לישראל היא בשלב ראשון סכנה לסוחרים המקומיים ולא הזדמנות, מכיוון שהערך האמיתי לקונים הישראלים נמצא בעיסקאות שאמזון מנגישה להם מחו"ל ולא מישראל".

עוד בוואלה! TECH:

ימנים ושמאלנים: השר רפי פרץ הצליח להרגיז מדינה שלמה
משתמשי סמסונג היזהרו! העדכון החדש עלול לנעול את הסמארטפון
25 מיליון משתמשים נפגעו כתוצאה מנוזקה "חבויה בווטסאפ"



רגע לפני שאתם מתחילים לגהץ, חשוב לשים לב לשני דברים: המשלוחים ומוצרי החשמל. חלק מהמוצרים אינם נשלחים לישראל, לכן אתם צריכים להיעזר בשירות משלוחים כמו DealTas או Ushops. שניהם מציעים מבצעים אטרקטיבים במיוחד עבור יום הקניות. הדבר השני הוא מוצרי חשמל: שימו לב שאתם רוכשים מוצר שמתאים למתח הישראלי, כלומר 110-240 וולט, אחרת תצטרכו ממיר מתח שיכול לעלות מאות שקלים ולא תוכלו להסתפק במתאם הקטן.

טיפים קנייה בטוחה ברשת אמזון פריים דיי. Shutterstock, מערכת וואלה!
טיפים לקנייה בטוחה ביום הקניות של אמזון, הפריים דיי/מערכת וואלה!, Shutterstock

עוד חשוב לשים לב שחברות לדוגמת Ushops ו-DealTas יכולות לספק לכם כתובת אמריקנית במידה ואין משלוח לישראל. את המוצרים תהיו חייבים לשלוח למחסני החברות, וכשהם יגיעו, תקבלו הודעה ותתבקשו לצרף חשבונית. החישוב של עלויות המשלוח והמע"מ יעשו לפני שהמוצר מגיע לישראל, כך שלא צפויות הפתעות, והתשלום יתבצע כבר מראש. זכרו שבהזמנות בסכום של 75 דולרים ומעלה, תצטרכו לשלם מע"מ, ועל מוצרים נבחרים, תצטרכו לשלם גם על מסים. כמו כן, במידה ואינכם רוצים לשלם על מנוי פריים ואתם רשומים חדשים לשירות, זכרו לבטל אותו לאחר חודש, אחרת אמזון תתחיל לגבות מכם כסף.

עוד על אמזון:

נערכים ליום הקניות של אמזון: הטיפים שיחסכו לכם כסף ויהפכו אתכם למומחי שופינג
נחשף: כך אמזון משמידה מיליוני מוצרים שנמכרים באתר
בלי אותיות קטנות: כך תקבלו מוצרים בחינם מאמזון

כדי להצטרף לאמזון פריים בצעו את הפעולות הבאות: אם אתם כבר מנויים, לחצו בצד ימין על Account & Lists ואחר כך בחרו ב-Your Account. שם יפתח לכם חלון חדש ובצד ימין למעלה, בין כל האייקונים, תמצאו אייקון של קופסה כחולה עם הכיתוב "Prime". לחצו עליו ובמסך שיפתח, תוכלו להצטרף למנוי ה-Prime השבועי החודשי או השנתי. בכל רגע, תוכלו לבטל את המנוי החודשי או השבועי. במידה ואתם בזה הרגע פותחים חשבון, במהלך תהליך ההרשמה אמזון תציע לכם להצטרף לפריים. הבאנו לכם את המבצעים המשתלמים ביותר.

עוד בוואלה!

נערכים ליום הקניות של אמזון: הטיפים שיחסכו לכם כסף ויהפכו אתכם למומחי שופינג

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully